تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویری جالب از "جام‌جهانی آرایشگران"؛ آرایش مدرن عروس!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: تصاویری جالب از "جام‌جهانی آرایشگران"؛ آرایش مدرن عروس!
آخرین نیوز: جدیترین مدل های مضحک مو در جام جهانی آرایشگران!
بیش از هزار شرکت‌کننده از ۵۰ کشور امسال در جام جهانی آرایشگران که در شهر فرانکفورت در آلمان برگزار می‌شود، شانه و قیچی به دست گرفته‌اند تا هنرشان را به رخ یکدیگر بکشند

سرعت عمل، اجرای دقیق و ظرافت رمز کار بیش از هزار آرایشگری است که از ۵۰ کشور جهان به شهر فرانکفورت آمده‌اند تا برای اثبات اینکه در این حرفه بهترین‌اند، با یکدیگر رقابت کنند. این مدل‌ها در شاخه " Progressive Cut & Style" موهای چند رنگ خود را به نمایش گذاشتند.

این مسابقات طی دو روز و از سوی شرکت "Mondiale Coiffure" در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی "دنیای مو/مو و زیبایی" (Hairworld/Hair and Beauty) برگزار شد.آرایشگران در این جام جهانی در شاخه‌های متفاوتی با یکدیگر رقابت داشتند.

آرایشگران برای پیاده‌کردن ایده‌های خود روی موها، از مدل‌های زنده یا عروسکی استفاده می‌کردند. یکی از شروط مهم و اصلی برای هیئت داوران یک دست بودن مدل مو و برش دقیق آن بود، به طوری که همه مو به طور یک دست نشسته باشد.

این مدل در شاخه "آرایش عروس" به روی صحنه رفته است. یکی دیگر از شاخه‌های این مسابقات "مدل موی تخیلی" بود که آرایشگران در آن قدرت تخیل خود در آرایش مو را به نمایش گذاشتند. در این شاخه عموما موها به دلیل اشیایی که در آرایش آن‌ها به کار رفته بود، ارتفاع زیادی داشتند.

آرایشگری در حال کار روی موهای یک مدل مرد

در کنار شاخه‌هایی نظیر "مدل موی تخیلی" یا "آرایش عروس"، شاخه‌های "مدل ‌روزمره" یا "کلاسیک" نیز حضور داشتند.

موی مدل کوتاه که رسیدگی به آنها راحت باشد به رنگ بلوند؛ این پیشنهاد انجمن آرایشگران آلمان برای تابستان امسال است. اما در نمایشگاه فرانکفورت آرایشگران تصویری کاملا متفاوت را به نمایش گذاشتند. آنها موهایی نسبتا بلند با رنگ‌هایی نامتداول و برش‌هایی نه چندان پیش‌پا افتاده را پیش چشم تماشاگران خلق کردند.

تیم ملی آرایشگران آلمان از چندین ماه پیش خود را برای شرکت در این جام جهانی آماده کرده بود. فرانتس یوزف کوولر، مدیر هنری این تیم ۳۲ نفره بود که خود در سال ۱۹۸۲ جام جهانی این رقابت‌ها را بالای سر برده بود.

فرانتس یوزف کوولر جام جهانی آرایشگران را با توجه به نتیجه‌ای که آلمانی‌ها به دست آوردند "بزرگترین رخداد آرایشگری آلمان در ده سال اخیر" خواند.

آلمانی‌ها در این مسابقات دست خالی نماندند و زحماتشان نتیجه داد؛ آنها در مجموع در سه شاخه از جمله "Fashion Ladies Live Model" (تصویر) برنده جام شدند. این مسابقات شامگاه دوشنبه (۵ مه/۱۵ اردیبهشت) با اعلام نام برندگان به پایان رسید.



پنج شنبه, 18 ارديبهشت 1393 ساعت 14:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 481]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن