تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819016930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان امور عشایر:سهم عشایر از اعتبارات کشور یک درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان امور عشایر:سهم عشایر از اعتبارات کشور یک درصد است شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان امور عشایر کشور گفت: سهم عشایر از اعتبارات کشور تنها یک درصد است که با توجه به گستردگی و پراکندگی جمعیت عشایری، این میزان اعتبار برای آنان کافی نیست.


کرمعلی قندالی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود تحریم های اقتصادی، عشایر با کمترین بهره مندی از امکانات نقش بسزایی در توسعه وتولید فعالیت های اقتصادی و اشتغال مولد دارند.
وی اختصاص اعتبارات ملی و استانی به جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری را از مهمترین اولویت های سازمان امور عشایر دانست و گفت: از مجموع جمعیت این استان 11درصد عشایر و 85درصد عرصه های طبیعی در اختیار عشایر استان است.
وی از وجود پتانسیل های مطلوب توسعه فعالیت های اقتصادی عشایر در استان خبرداد و افزود: وجود آب، زمین های مستعد کشاورزی، گیاهان دارویی، جنگل و مرتع در بالابردن توان اقتصادی عشایر استان موثر است.
وی گفت: تلاش می شود با همکاری دستگاه های اجرایی استانی از محل اعتبارات ملی برای اجرایی طرح ها عشایری این استان اعتباری ویژه تخصیص یابد.
استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این دیدار گفت: طرح تامین و انتقال آب به طرح های روستایی از مهمترین برنامه های در دست اجراست که تلاش می شود با جذب اعتبارات امسال بهره برداری شود.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: در مرحله اول اختصاص اعتبار از محل صندوق توسعه ملی بالغ بر 350میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های عشایری استان اختصاص یافته است.
وی گفت: اجرای طرح های صنایع دستی، پرورش ماهی، توسعه اراضی کشاورزی، دامپروری، پروار بندی دام، کشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی از مهمترین طرح های در دست اجراست.
استان چهارمحال وبختیاری دارای 126هزار نفر جمعیت عشایری است.
7362/558/546
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن