تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغييرات اداري مختلف در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوي انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۴۹ق.ظ)
طي احکامي جداگانه از سوي مديرکل؛ تغييرات اداري مختلف در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوي انجام شد با حکم مديرکل ورزش و جوانان خراسان رضوي تغييرات بخش‌هاي مختلف اداري اين اداره کل صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوي، کوروش صبوريان در احکامي جداگانه مسوولان بخش‌هاي مختلف اداري اداره کل ورزش و جوانان استان را منصوب کرد.
به موجب اين احکام خسرو منعمي به عنوان معاون امور شهرستان‌ها، احمد صالح‌نژاد به عنوان رييس گروه ورزش همگاني، امير زارعي به عنوان رييس گروه ورزش قهرماني، مجيد کميلي به عنوان رييس اداره امور مالي، سيدمحسن پورتقي به عنوان رييس گروه ساماندهي امور جوانان، حجت اسدي به عنوان مسوول واحد رفاه و فهيمه سروري به عنوان رييس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شدند.
صبوريان همچنين حکم اميرعلي سعادتمند را به عنوان مدير مجموعه ورزشي سجاد صادر و ناصر طلوع، تکتم امامي و هانيه اماني به ترتيب به عنوان کارشناس امور اداري، امور ورزشي و روابط عمومي منصوب کرد.
گفتني است: حسين فلاحتي به عنوان کارمند واحد روابط عمومي در بخش امور فرهنگي و جوانان و رامش رامشيني به عنوان مشاور مديرکل در امور بانوان و نهاد خانواده منصوب شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن