تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820873791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بکار نهمین روز نمایشگاه کتاب/ مکان نمایشگاه مناسب یا نامناسب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آغاز بکار نهمین روز نمایشگاه کتاب/ مکان نمایشگاه مناسب یا نامناسب تهران - ایرنا - نهمین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی دقایق پیش فعالیت خود را در مصلی تهران آغاز کرد که در سال های اخیر همواره بسیاری از ناشران و غرفه داران مکان نمایشگاه را برای این فعالیت فرهنگی نامناسب دانسته اند.


مکان فعلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هر چند در مرکز شهر واقع شده و تقریبا رفت و آمد علاقه مندان به این مکان را آسان کرده اما شرایط این مکان طوری است که آماده سازی غرفه ، ناشران را با مشکلاتی همراه کرده است.
غرفه ها در نمایشگاه های دائمی معمولا آماده است و در موسم نمایشگاه کتاب، زحمت بنای دوباره این غرفه از دوش غرفه داران و ناشران برداشته می شود اما محل کنونی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران این ویژگی را ندارد.
این مساله باعث می شود که هزینه و نیروهای زیادی از ناشران صرف بنای این غرفه ها شود و معمولا آنان چند روز زودتر باید فعالیت خود را در نمایشگاه آغاز کنند.
بسیاری از ناشران و غرفه داران از وضعیت کنونی نمایشگاه بین المللی تهران ناراضی هستند و خواستار انتقال این نمایشگاه به مکان مناسب و دائمی هستند.
حمید سیاح مدیر انتشارات اسلام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مکان فعلی نمایشگاه کتاب در محل مصلی مناسب برگزاری نمایشگاه بین المللی نیست، افزود: البته امسال تلاش شده است با استفاده از تنوع سازی و زیباسازی، شرایط محیطی مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم شود.
سیاح یادآور شد: مدیران فرهنگی نیز درصدد جابه جایی مکان نمایشگاه هستند و در نظر دارند نمایشگاه کتاب در مکانی مانند نمایشگاه بین المللی به طور دائمی برپا شود تا هزینه های برگزاری نمایشگاه نیز کاهش یابد.
وی با اشاره به لزوم انجام فعالیت های مختلف فرهنگی در یک فضای فرهنگی گفت: برخورداری از یک فضای مناسب برای معرفی کتاب سبب می شود تا خانواده‏ها در محیطی فرهنگی با کتاب و یار مهربان همراه شوند.
برخی دیگر از ناشران نیز این باور را دارند که باید مکان نمایشگاه تغییر کند تا غرفه داران به راحتی مکان غرفه را آماده کنند.
با وجود آنکه ناشران و غرفه داران خواستار این انتقال هستند اما برخی از بازدیدکنندگان خواهان حفظ این مکان به عنوان نمایشگاه بین المللی تهران هستند زیرا به باور آنان دسترسی به این مکان برای آنان آسان تر از حاشیه شهر است.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از دهم اردیبهشت در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا 20 اردیبهشت پذیرای بازیدکنندگان خواهد بود.
فراهنگ (5) ** 1569**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن