تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور وزیر نفت:میان صنعت نفت و محیط زیست آشتی برقرار شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور وزیر نفت:میان صنعت نفت و محیط زیست آشتی برقرار شود بوشهر - ایرنا - مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: هرچند ماهیت نفت، نداشتن تعامل با محیط زیست است اما صنعت نفت و محیط زیست می توانند با هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند و ما باید میان نفت و محیط زیست آشتی متقابلی برقرار کنیم.


به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روز پنجشنبه به نقل از امیر طالبیان، درجمع دانشجویان و فرهیختگان استان بوشهر افزود: طرح و پروژه گفت وگو درشهرهای نفت خیز کشور ازجمله استان بوشهر ایجاد شده تا مردم بتوانند از طریق این طرح با مسوولان محیط زیست و شرکت نفت گفت و گو کنند.
وی اضافه کرد: صنعت نفت با همه اهمیت و جایگاه خود در پهنه وسیعی از استان بوشهر ورود پیدا کرده به نحوی که تا امروز ٢٥ پالایشگاه گازی و شمار زیادی مجتمع های پالایشگاهی در فازهای ١، ٢ و ٣ در پارس جنوبی در عسلویه مستقر است.
ظالبیان بیان کرد: در حکم وزیر نفت، بحث تلاش برای همگامی توسعه اجتماعی و صنعتی در استان بوشهر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و ما نیز تلاش هایی را برای توسعه متوازن این استان آغاز کرده ایم.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم همگام با توسعه صنعت ، گام هایی برای شناسایی استعدادهای استان بوشهر برداریم زیرا کشف این استعدادها پشتوانه ای برای صنعت نفت است.
طالبیان ادامه داد: بوشهر از ظرفیت های مناسبی برخوردار است و می تواند تکیه گاهی برای صنعت نفت کشور باشد.
وی افزود: نیروهای بومی بوشهر باید بتوانند ظرفیت های این شهر را به کار گرفته و استان خود را توسعه دهند وما نیز به دنبال تحقق این امر هستیم و امیدواریم این موضوع با کمک فرهیختگان و دانشجویان بومی محقق شود.
مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: پروژه تبیین سند چشم انداز توسعه نفت در تعامل با استان بوشهر آغاز شده و هدف از این پروژه راه اندازی چرخ دنده های توسعه صنعت نفت در استان بوشهر است.
وی اضافه کرد: مشاوره با مسوولان زیست محیطی، نگاه به پیرامون و خارج شدن از حصارهای داخلی، اخذ مجوزهای زیست محیطی برای استخراج نفت و گاز، توجه به میراث فرهنگی و همگامی توسعه اجتماعی با توسعه صنعتی از راهکارهای اجرایی و بنیادین مشاورین اجتماعی وزارت نفت است.ک/1
539 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن