تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولویت های برنامه ستاد اجرایی پزشک خانواده در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس اداره پزشک خانواده اعلام کرد: اولویت های برنامه ستاد اجرایی پزشک خانواده در استان فارس شیراز - ایرنا ، رییس اداره پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : با توجه به اهمیت و هدف سلامت نگری در برنامه پزشک خانواده و افزایش دیدگاه سلامت محوری پزشکان ، چهار اولویت در صدر برنامه های ستاد اجرایی پزشک خانواده دراستان در سال 93 در نظر گرفته شده است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر کرم توانی افزود : ادغام پنج برنامه اولویت دار معاونت بهداشتی در بسته خدمات پزشک خانواده و الزام پزشکان خانواده به ارایه این خدمات به جمعیت تحت پوشش در جهت پیش گیری و مراقبت مستمر وصحیح در زمینه مراقبت بیماری های قلبی و عروقی ، مراقبت بیماری های متابولیک مثل دیابت ، بهبود تغدیه کودکان زیر شش سال ، مراقبت سلامت مادران باردار و مراقبت و معاینات دوره ای دانش آموزان ، از اولویت های پزشک خانواده در سال جاری می باشد .
وی اظهار داشت : انجام حداقل 10 طرح پژوهشی در خصوص زوایای مختلف برنامه پزشک خانواده از جمله رضایت مندی مردم ، پزشکان ، وضعیت پرداخت از جیب مردم در جهت بهبود وضعیت اجرای برنامه و رفع نقایص و مشکلات اجرایی دیگر برنامه ای است که در اولویت های کاری ما قرار گرفته است .
دکتر توانی بیان کرد : یکی از مهم ترین تحولاتی که می تواند نظام ارجاع را به بهترین نحو ممکن عملی سازد انجام ویزیت جاری و ارجاع الکترونیک می باشد که راه اندازی نرم افزار ویزیت جاری و ارجاع الکترونیک و اتصال کلیه پزشکان خانواده و متخصصان به این نرم افزار در جهت ثبت اقدامات و خدماتی که در هر ویزیت توسط پزشکان خانواده به بیماران ارایه می گردد ، از اصول آن است .
وی گفت : به منظور مشخص کردن سطوح مختلف درمان و نیز نحوه و زمان مناسب ارجاع ، آماده سازی راهنماهای بالینی ، مراقبتی و درمانی از مهم ترین اصول می باشد ، بنابراین تدوین این راهنماها نیز برای پزشکان خانواده و متخصصان ودر جهت منطقی و علمی کردن درمان و ارجاع بیماران در راس برنامه های ستاد اجرایی در سال جاری می باشد. ک/3
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن