تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820798390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي تسهيلات قرض الحسنه بانك رسالت به نخبگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰ب.ظ)
مشاور رئيس بنياد نخبگان خبر داد: اعطاي تسهيلات قرض الحسنه بانك رسالت به نخبگان مشاور رئيس بنياد ملي نخبگان از اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به اشخاص حقيقي و حقوقي نخبه و فناور از طريق بانك قرض الحسنه رسالت خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا دليري گفت: بر اساس تفاهم نامه بين معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و بانك رسالت اشخاص حقيقي و حقوقي نخبه و فناور از جمله شرکت‌هاي دانش‌بنيان خرد در راستاي پياده‌سازي بند 2 سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي در خصوص تقويت و توسعه اقتصاد دانش‌بنيان، حمايت مي شوند.
وي افزود:‌ در اين تفاهم‌نامه معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري متعهد شده اشخاص حقيقي و حقوقي را به منظور پرداخت وام قرض‌الحسنه با رعايت شرايط پرداخت و بازپرداخت به بانک قرض‌الحسنه رسالت معرفي کند.
معاون توسعه مديريت و منابع معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ادامه داد: ‌همچنين بانک قرض‌الحسنه رسالت نيز متعهد شد به هر شخص حقيقي يا حقوقي معرفي شده از سوي اين معاونت تا سقف مبلغ 200 ميليون ريال وام قرض‌الحسنه با کارمزد ساليانه 2 درصد، حداکثر طي 2 هفته کاري از تاريخ صدور معرفي‌نامه تسهيلات پرداخت کند.
وي درخصوص اجراي اين تفاهم نامه همكاري گفت: در راستاي همکاري تنگاتنگ با اين بانک تاکنون، بيش از 200 نفر از نخبگان به بانك معرفي و از تسهيلات آن برخوردار شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن