تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش برد- برد زمینه‌ انتقال خدمات و امکانات را از پایتخت به البرز فراهم می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز : همایش برد- برد زمینه‌ انتقال خدمات و امکانات را از پایتخت به البرز فراهم می‌کند خبرگزاری پانا:معاون عمرانی استاندار البرز گفت: طرح فرصت‌های سرمایه گذاری برد- برد در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است و زمینه‌های انتقال آرام خدمات و امکانات از پایتخت به البرز را فراهم می‌آورد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ساعت 22:26



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛مجید سریزدی با بیان این مطلب  اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در رابطه سال اقتصاد، فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی و همچنین منشور اقتصاد مقاومتی، موظفیم که با شناسایی ظرفیت‌های توسعه و به کارگیری منابع داخلی، شرایط را برای ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری، کسب و کار، اشتغال و توانمندسازی اقتصادی در البرز به وجود آوریم.  
وی افزود: یکی از زمینه‌های توسعه استان البرز استفاده از پتانسیل جمعیتی مرکز کشور و استان به نفع توسعه سرزمینی البرز می‌باشد که باید برای سوق این پتانسیل به سمت زمینه‌های خدمات‌دهی و خدمات گیری شهرستان‌های استان البرز، شرایط را مهیا کنیم.
 
وی ادامه داد: برای فراهم‌آوری زمینه‌های خدمات گیری و خدمات دهی از پایتخت باید زمینه‌های سرمایه‌ گذاری، ایجاد اشتغال، رونق کسب و کار و بالا بردن گردش سرمایه در شهرستان‌های استان را فراهم کنیم که این کار از طریق فرخوان همایش برد- برد انجام می‌شود.
 
معاون عمرانی استاندار البرز در خصوص این همایش گفت: در این فراخوان بیش از دو هزار پروژه با گردش مالی 15 هزار میلیارد تومان از سوی سرمایه گذاران و استانداری معرفی شده است که در روز شنبه (20 اردیبهشت) با حضور تعدادی از اعضای کابینه دولت، سرمایه گذاران، مدیران و اندیشمندان در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار خواهد شد.
 
سریزدی افزود: حدود دوهزار پرونده جهت سرمایه گذاری تشکیل شده است که همزمان با این همایش، با امضای توافقنامه با سرمایه گذاران این طرح وارد مرحله اجرا می‌شود.
 
وی ادامه داد: کشاورزی، صنعت، عمران، گردشگری، پتروشیمی، نخبگان، ابتکارات، صنایع‌های تک، آی‌تی و آی‌سی‌تی حوزه‌های عمده هدف این طرح هستند که با توجه به وجود سرمایه، راهبرد ما برای اجرایی شدن این طرح به گردش در آوردن سرمایه‌های موجود است.
 
سریزدی گفت: با اجرای این طرح نه تنها از پتانسیل جمعیتی پایتخت و مرکز استان البرز به نفع توسعه سرزمینی استفاده می‌کنیم بلکه بخشی از بار خدماتی پایتخت را نیز کاهش می‌دهیم و به سمت انتقال آرام پایتخت بدون وارد آمدن فشار به دولت حرکت خواهیم کرد که این بردی ملی محسوب می‌شود.
 
وی در پایان افزود: با اجرای این طرح استان البرز پیش قراول اجرای منشور اقتصاد مقاومتی می‌شود که این نیز به نوعی برد ملی است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن