تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820873622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات صنایع استان مرکزی بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات صنایع استان مرکزی بررسی شد اراک- ایرنا- مشکلات صنایع استان مرکزی عصر روز سه شنبه در نشستی با حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی شد.


در این نشست صنعتگران بخشهای مختلف استان مرکزی مشکلات و خواسته های خود را با ˈ علی یزدانیˈ در میان گذاشتند.
این نشست با حضور روسای تشکل های صنعتی ، معدنی و صنفی با هدف بحث و تبادل نظر در حوزه اشتغال و افزایش تولید ملی برگزار شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در این نشست گفت: استان مرکزی از استانهای پیشگام در تولیدات صنعتی است و تقویت زیر ساختهای صنعت دراین استان بهره وری اقتصادی ملی را افزایش خواهد داد.
ˈ علیرضا زاوشیˈ بیان کرد: هم اینک سه هزار و 50 واحد تولیدی و صنعتی در این استان وجود دارد که بخش بزرگی از نیازهای کشور را تامین می کند.
وی گفت: در حال حاضر یک هزار طرح صنعتی در استان در دست اجراست که ارزش آن بالغ بر سه هزار و 500 میلیارد تومان است.
وی اضافه کرد: برای تحقق این طرحهای صنعتی دراستان مرکزی یک هزار میلیارد تومان مصوب شده که تا کنون 120 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.
زاوشی اظهار کرد: تامین تسهیلات لازم برای حمایت از واحدهای تولیدی زود بازده، ارایه بسته های حمایتی با رویکرد بهره وری تولید و افزایش تعرفه واردات کالاهای دارای نمونه مشابه داخلی از اولویتهای سازمان صنعت ،معدن و تجارت دراستان مرکزی است.
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مرکزی افزود: صندوق توسعه ملی نیز برای حمایت از طرحهای صنعتی زود بازده و دارای توجیه اقتصادی برنامه های مدونی دارد که تا کنون 6.5 ( شش و نیم ) میلیون یورو به طرحهای صنعتی این استان اختصاص یافته است.
کمبود نقدینگی، افزایش مدت زمان تنفس بازپرداخت تسهیلات بانکی، توسعه شهرک صنعتی ؛ حمایت دولت از طرحهای کوچک و زود بازده صنعتی وافزایش تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی و تخفیف های مالیاتی از جمله مهمترین خواسته های صنعتگران استان مرکزی بود.
استان مرکزی از جمله استان های صنعتی ایران است که بخشهای خدمات، صنعت و کشاورزی به ترتیب اهمیت اساس اقتصاد آن را تشکیل می دهند.
بیش از دو هزار و 700 واحد تولیدی و صنعتی در بخشهای برق، الکترونیک و لوازم خانگی ،خودروسازی و صنایع وابسته،فلزات وریخته گری ، نفت و گاز و پتروشیمی ،صنایع غذایی و نساجی، بافندگی و پوشاک در استان فعالیت دارند.ک/3
7112/559 / 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن