تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805520314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: مسوولان باید در قبال مشکلات کارگران، پاسخگو باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان: مسوولان باید در قبال مشکلات کارگران، پاسخگو باشند اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر گفت: مسوولان باید در قبال مسائل و مشکلات جامعه کارگری پاسخگو باشند.


به گزارش ایرنا، « رسول زرگرپور » روز شنبه در کارگروه اشتغال استان اصفهان تاکید کرد: تثبیت اشتغال موجود، اصل اول مدیریت استان در موضوع کار و کارگری است و در سالجاری، توسعه اشتغال به صورت جدی تر در کارگروه اشتغال استان بررسی خواهد شد.
وی آلودگی هوا و آب زاینده رود را از مشکلات اساسی استان برشمرد و گفت: اصفهان یکی از آلوده ترین استان های کشور است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: تعداد روزهای آلوده در اصفهان بیشتر از تهران می باشد و این مشکل، محدودیت های صنعتی را برای استان ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه مدیریت استان در چند ماه گذشته به دلیل پیگیری مشکلات آب و آلودگی هوا کمتر به مسائل کارگران و دیدار با این قشر زحمت کش پرداخته است، گفت: متاسفانه در استان اصفهان که به عنوان صنعتی ترین استان کشور از آن یاد می شود درصد بالایی از کل قراردادهای کارگری به صورت موقت بسته می شود و نرخ بیکاری در این استان 11 درصد و بیشتر از میانگین کشوری است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه این استان در حدود یک میلیون کارگر بیمه شده دارد، صدور کارت منزلت در تهران را امری خوب برای بازنشستگان دانست و تاکید کرد: در استان اصفهان نیز صدور کارت منزلت برای بازنشستگان باید مورد توجه مدیران مربوطه قرار گیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به وجود 10 هزار واحد صنعتی در این استان، تصریح کرد: 30 درصد از این واحدها با پاره ای مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.
زرگرپور با اشاره به اینکه در شرایط رکود و تورم در کشور، واحد های صنعتی با بیشترین مشکل روبرو می شوند افزود: در چنین شرایطی واحدهای صنعتی اصفهان با کاهش نیروهای خود، باعث افزایش نرخ بیکاری در استان شده اند.
زرگرپور با اشاره به اینکه توسعه اشتغال در استان با مشکلات روبرو است، افزود: در شرایط خشکسالی و کمبود آب همچنین آلودگی هوا باید برای توسعه اشتغال در بخش صنعت از صنایع کم آب بر و همچنین پاک بهره گیریم.
وی با بیان اینکه خدمات و گردشگری باید محور توسعه اشتغال استان قرارگیرد، اظهار کرد: در استان اصفهان همه امکانات طبیعی و تاریخی برای افزایش گردشگری وجود دارد اما تناسبی بین این ظرفیت ها برقرار نیست .
استاندار اصفهان کمبود تخت را یکی از مشکلات گردشگری این استان بیان کرد و گفت: در استان اصفهان 12هزار تخت وجود دارد که برای توسعه گردشگری کافی نیست.
وی با تاکید بر اینکه صنعتگران و فعالان اقتصادی باید از فرصت به وجود آمده در جذب اعتبارات ارزی و ریالی در صندوق توسعه ملی استفاده کنند، افزود: اصفهان پتانسیل و زیرساخت های زیادی برای جذب این اعتبارات دارد.
زرگرپور با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات و مسائل کارگری ملی است، تصریح کرد: این مسائل باید در دولت مطرح و پیگیری شود.
وی از تشکل های کارگری خواست با ارائه راه حل در خصوص حل مشکلات بخش کار و کارگری، مدیریت استان را در حل این مشکلات یاری کنند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه طرح های پیشنهادی از سوی کارگران در صورت لزوم به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه می شود،اظهار کرد: کارگران باید به این اعتماد برسند که مسوولین پیگیر مسائل و مشکلات آنها هستند.
رییس موسسه کار و تامین اجتماعی کشور نیز با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ابراز امیدواری کرد: بخشی از بار سلامت و درمان که بر دوش مردم و کارگران است ، کاهش و وضعیت درمان کشور بهبود یابد.
به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، « محمدرضا سپهری » بر حمایت از تولید و تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: امیدواریم با برنامه های دولت، شرایط کسب و کار و سرمایه گذاری بهبود یابد.
د/ 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن