تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806901552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی بخش ناشران لاتین نمایشگاه بر روی آسفالت زیبنده نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > بازار نشر در گفتگو با مهر عنوان شد:
برپایی بخش ناشران لاتین نمایشگاه بر روی آسفالت زیبنده نیست
برخی از ناشران حاضر در چادرهای بخش ناشران لاتین نمایشگاه کتاب از مکان و امکانات این چادرها در نمایشگاه امسال راضی نیستند.



به گزارش خبرنگار مهر، بخش ناشران خارجی نمایشگاه کتاب، سال گذشته در قسمتی قرار داشت که توسط خیابان شهید بهشتی از مصلی جدا شده و مراجعه کنندگان به نمایشگاه، به واسطه یک پل هوایی، می توانستند از این بخش بازدید کنند. بخش لاتین نمایشگاه امسال در این بخش قرار ندارد و به فضای باز جنوبی محوطه مصلی منتقل شده است. این انتقال از طرف ناشران بین الملل با استقبال روبرو شده است. چرا که به محوطه اصلی نمایشگاه نزدیک تر هستند. یک نکته درباره بخش ناشران بین الملل نمایشگاه امسال، این است که حاضران در این بخش، کتاب های خود را به صورت ریالی به فروش می رسانند و دیگر از فروش ارزی کتاب در این بخش نمایشگاه خبری نیست. یعنی فروش های امسال به صورت آزاد است. اما با وجود نزدیک تر شدن به محوطه اصلی نمایشگاه، ناشران بین الملل از موارد دیگری درباره جایگاه امسالشان انتقاد دارند. عدم وجود سیستم تهویه یکی از موارد انتقاد ناشران بین الملل است که سال گذشته مطرح نبود. البته برخی از چادرهای ناشران بی الملل پارسال نیز از کولر و سیستم تهویه بی نصیب بودند اما این مشکل تا حدودی حل شده بود. اما نزدیک تر شدن بخش ناشران بین الملل برای شرکت کنندگان این بخش از نمایشگاه، هم مفید بوده هم مضر. ناشران حاضر در این بخش با بیان نکات مثبت این قسمت، می گویند خوبی جایگاه سال گذشته این خوبی را داشت که هر فردی که واقعا به دنبال کتاب های لاتین بود، به این چادرها می آمد اما امسال بچه های مدرسه ای و دانش آموزان به این قسمت می آیند، در حالی که کار خاصی ندارند و در این بخش ازدحام ایجاد می کنند. در واقع بخش ناشران بین الملل امسال، تبدیل به جولانگاهی برای سیاهی لشگرها شده است. یکی از ناشران حاضر در چادر ناشران لاتین، شرکت ویژه نشر است که با 11 هزار و 500 نمونه برای بازدید و 8 هزار و 500 کتاب انباری در این نمایشگاه حضور دارد. مسئولان این غرفه علاوه بر مساله تهویه چادر، مورد دیگری را به عنوان انتقاد مطرح می کنند. مسئولان شرکت ویژه نشر می گویند یک نکته مثبت نمایشگاه سال گذشته، این بود که نه تنها غرفه ها که کف تمام سالن ناشران لاتین، موکت شده بود ولی امسال این بخش بر روی آسفالت برپا شده است که اصلا در شان ناشران لاتین نیست. یکی از مسئولان این غرفه می گوید: در بازدیدی که سردار رحیم صفوی از نمایشگاه و بخش ناشران لاتین داشت، به این مورد اشاره کرد و گفت چنین چیزی اصلا در شان ناشران لاتین نیست. بالا بودن سرعت دستگاه های کارتخوان، یکی از موارد مثبتی است که ناشران بخش بین الملل بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آن اذعان دارند. در مجموع ناشران حاضر در این بخش از نمایشگاه، استقبال مردم از نمایشگاه را نسبت به سال گذشته کمتر ارزیابی می کنند و می گویند سال گذشته، در چنین روزی مقابل صندوق غرفه ها، صف کشیده می شد اما امسال چنین وضعیتی وجود ندارد. 


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن