تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واعظی: تصمیم شورای عالی فضای مجازی لازم الاجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

این خبر در حال تکمیل شدن است؛ واعظی: تصمیم شورای عالی فضای مجازی لازم الاجرا است تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بحث مربوط به شبکه های اجتماعی گفت: تصمیم گیری شورای عالی فضای مجازی برای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه و این وزارتخانه لازم الاجراست.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمود واعظی عصر سه شنبه در حاشیه جلسه راهکارهای اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص چگونگی تصمیم گیری برای فیلتر شدن شبکه اجتماعی واتس آپ افزود: وقتی این موضوع در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح شد، فردی که از سمتش برکنار شده بود و آن روز برای خداحافظی در این کمیته شرکت کرده اقدام به رای گیری می کند.
وی ادامه داد: این فرد اختیاری برای رای دهی نداشته است و وقتی دستگاه مربوطه متوجه شد وزیر آن دستگاه اعلام کرد که این فرد نباید در رای گیری شرکت می کرده و رای من هم به عدم فیلتر کردن این شبکه اجتماعی است.
واعظی اظهار داشت: این موضوع با رییس جمهوری به عنوان رییس شورای عالی فضای مجازی مطرح شد و ایشان فرمودند تا در کمیسیون های مختلف مرکز ملی فضای مجازی موضوع مطرح و بررسی شود و هر آنچه در شورای عالی فضای مجازی تصمیم گیری شود لازم الاجرا است.
وی در خصوص اینکه، این شورا می تواند نسبت به شبکه های اجتماعی که در گذشته فیلتر شده اند نظر دهد افزود: هر آنچه را که کمیسته تعیین مصادیق ابلاغ کرده باشد به وزارتخانه ارجاع خواهد کرد، مگر اینکه شورای عالی فضای مجازی نظر دیگری داشته باشد و آنچه بین شورا و کمیته تصمیم گیری می شود نظر شورای عالی فضای مجازی اولویت دارد.
ادامه دارد....
اقتصام**1053**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن