تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818215740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي ارتقاي بودجه در حوزه تئاتر تلاش مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳۳ب.ظ)
معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: براي ارتقاي بودجه در حوزه تئاتر تلاش مي کنيم معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و اعضاي هيأت مديره خانه تئاتر در نشستي به بررسي شرايط فعلي تئاتر کشور پرداختند و درباره برنامه‌هاي آينده معاونت امور هنري و خانه تئاتر و نيز مطالبات اهالي تئاتر گفت‌و‌گو کردند.
به گزارش خبرگزاري موج؛ در اين نشست که با حضور معاون امور هنري، مديرکل هنرهاي نمايشي و اعضاي هيأت مديره خانه تئاتر برگزار شد، درباره شرايط فعلي و آينده تالار مولوي، نورپردازي تئاترشهر، کاستي‌هاي بودجه، مشکلات تئاتر استان‌ها و مسأله شوراي حمايت بحث و تبادل نظر شد.
معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن ارائه گزارشي از بودجه معاونت و هزينه‌هاي بخش‌هاي گوناگون، از تلاش معاونت هنري براي ارتقاي بودجه حوزه تئاتر خبر داد.
در اين نشست اعضاي خانه تئاتر ضمن گلايه از کمبود بودجه و مشکلات ناشي از آن، خواستند که در حوزه تئاتر فقط صنف به رسميت شناخته شود و برنامه‌ها با نظر اين تشکل صنفي تدوين شود.
عليرضا نادري با اشاره به سوء مديريت در دوران گذشته در حوزه تئاتر، خواستار به رسميت شناختن صنوف خانه تئاتر از سوي معاونت امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شد. او در ادامه تصريح کرد: «در مورد هنرهاي نمايشي فقط صنف را به رسميت بشناسيد و برنامه‌ها را از صنف بگيريد. با همين بودجه و بدون پذيرش بدهي باقي‌مانده از دوران پيش ظرف دو سال نتايج درخشاني را تحويل بگيريد.»
معاون امور هنري نيز صحبت‌هاي سخنگو و عضو هيأت مديره خانه تئاتر را تاييد کرد و اظهار کرد: «وظيفه دارم هر طور شده امکانات لازم را براي تئاتر فراهم کنم و بقيه امور با خود هنرمندان است.»
در اين نشست علي مرادخاني، معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، حسين طاهري، مديرکل هنرهاي نمايشي، ايرج راد، مديرعامل خانه تئاتر، بهزاد فراهاني، قطب‌الدين صادقي، عليرضا نادري، حميد پورآذري، محمد بهرامي، حسين کياني، علي‌اصغر دشتي، محمد ساربان، مهدي قلعه و رويا بختياري حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن