تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815262723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي نگهداري از شبكه راه هاي حوزه استحفاظي مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۹ب.ظ)
تلاش براي نگهداري از شبكه راه هاي حوزه استحفاظي مشهد رئيس اداره ي راه و شهرسازي مشهد عملكرد اين اداره را تلاش براي سفري امن و ايمن براي زائران عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس غلامرضا علي آبادي گفت: اين اداره وظيفه خطير راهداري و نگهداري از شبكه راه هاي حوزه ي استحفاظي خود را بر اساس اهداف تعيين شده بر عهده دارد.
وي افزود: راهداران اين اداره در طول سال تمام تلاش خود را معطوف به اين مي نمايند تا مسافرين و رانندگان عزيز در آرامش خاطر و ايمني كامل در جاده هاي مواصلاتي تردد كنند.
علي آبادي با بيان اينكه طرح سفرهاي نوروزي و مسافرت هاي تابستاني و راهداري زمستاني در طول يك سال باعث شده تا اكيپ هاي راهداري دائما درحال انجام فعاليت در سطح راه ها باشند، اظهار داشت: علاوه بر انجام عمليات راهداري اضطراري، اقداماتي چون لكه گيري، روكش هاي حفاظتي، پاكسازي قنوها و گذرگاه هاي آبي، پاكسازي سطح راه، شانه و حريم راه ها، جمع آوري و دفن لاشه حيوانات از سطح و حاشيه راه ها، پاكسازي پاركينگ راه ها و جمع آوري فروشندگان ثابت و سيار كالا و ميوه جات از حاشيه و حريم راه ها به صورت مستمر توسط اين اداره انجام مي شود.
وي خاطر نشان كرد: همچنين از ديگر اقدامات راهداران اين اداره مي توان به پاكسازي و شستشوي جداول، نيوجرسي و نظاير آن، پاكسازي و شستشوي گاردريل ها، هندريل ها و نرده ها، پاكسازي و شستشوي كليه تابلوها و علايم، پاكسازي حاشيه جداول و قرنيز ها، تعمير، تعويض و مرمت كليه علائم و تابلو ها، چراغ هاي چشمك زن، روشنايي و تعمير و مرمت و تعويض گاردريل ها و متعلقات آسيب ديده، جمع آوري تابلوهاي غيرمجاز، تعمير و بازسازي جداول آسيب ديده و ساير اقدامات مؤثر اشاره كرد كه درقالب طرح هاي راهداري جاري و مستمر انجام مي گردد تا مسيرهاي مواصلاتي همواره ايمن باشند و رانندگان و مسافران با خاطري آسوده در راه ها تردد كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن