تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805738563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلم محور و سکاندار اصلی تحولات فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان حجت الاسلام ملكي:
معلم محور و سکاندار اصلی تحولات فرهنگی است
سنندج - خبرگزاری مهر: مشاور وزیر آموزش و پرورش معلم را محور و سکاندار اصلی تحولات فرهنگی در جامعه ذکر و بر ارتقای جايگاه اين قشر در جامعه تاكيد كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ملکی ظهر سه شنبه در نهمین یادواره معلمان شهید کردستان و آیین تجلیل از معلمان نمونه استان که در مجتمع امام خمینی (ره) سنندج برگزار شد، بیان کرد: از اوایل انقلاب تا کنون تهاجم های زیادی از سوی دشمن برای تخریب وجهه فرهنگی کردستان صورت گرفته و خوشبختانه دشمن در این راستا نیز مایوس و ناامید شده است. وی عنوان کرد: مردم اهل تسنن و تشیع این استان با حفظ وحدت و یکپارچگی مورد تاکید دین اسلام جلوه ای از امت اسلامی را به نمایش گذاشته اند و تمامی این مسائل مهم در پرتو فعالیت های فرهنگی محقق شده است. وی اظهارداشت: معلمان معماران و سکانداران اصلی تحولات و حرکات فرهنگی که هم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و هم سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و هم چنین سایر اسناد بالادستی تبلور پیدا کرده است، هستند. مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت وجه تمایز انسان با ملائک است، ادامه داد: انسان با داشتن ویژگی تعلیم و تربیت توانایی تبدیل شدن به خلیفه خداوند در زمین شده است. حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه خداوند متعال نخسیتن معلم هستی است، افزود: ایثار، فداکاری، عدالت ورزی، خردورزی و شجاعت تجلی صفات خداوند متعال است که در وجود معلم ها نیز باید باشد. وی عنوان کرد: در جامعه فرهنگی تعداد معلمانی که مصداق جلوه های حقیقی معلمی قرار گرفته اند کم نیستند و نمونه این افراد در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به مانند شعله های فروزان حرکت در مسیر دفاع از حق و مبارزه با باطل را روشن کردند. وی یادآور شد: در زمان کنونی هم معلم کردستانی وقتی احساس می کند دانش آموزان به دلیل بیماری و ریزش موهایش مورد هجمه روحی و روانی قرار گرفته برای همرنگ و هم شکل شدن با وی موهای سر خود را می تراشد، نمونه یک  معلم ایثارگر و دلسوز است. دبیر ستاد کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش افزود: معلم بیجاری نیز که برای درمان دانش آموز خود هزینه می کند هم مصداق ایثار و فداکاری یک معلم است. حجت الاسلام ملکی با تاکید بر فراهم کردن زمینه های آرامش روانی و مقدمات انجام رسالت خطیر معلمی برای معلمان کشور، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش با اجرای طرح های مختلفی هم چون طرح طبقه بندی معلمان بعد از تصویب در مجلس و به کارگیری فرزندان فرهنگیان بازنشسته به دنبال فراهم کردن شرایط آرامش روانی برای معلمان است. وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان فرصت طلایی برای بروز توانمندی های حرفه ای معلمان است که باید به این حوزه توجه ویژه ای صورت گیرد. وی عنوان کرد: در سال جاری مباحث مربوط به تقویت استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی به ویژه در مدارس غیر دولتی پیگیری می شود. دبیر ستاد کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: تکریم و تجلیل از مقام معلم ارزشی اسلامی و انسانی است که باید بیش از گذشته به آن اهمیت داد. در پایان این مراسم از 411 نفر از خانواده شهدای معزز فرهنگی، شهدای شاخص دانش آموزی، معلمان نمونه، پیشکسوتان فرهنگی، معلمان نمونه بسیجی، جلوه های ویژه معلمی با دادن هدایا و لوح تقدیری تجلیل و تقدير شد.


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن