تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هوشنگ بهروزی زاده دبیر دبیرستان نمونه یادگار امام خمینی (ره) یاسوج به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد.


هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهروزی زاده در هفته بزرگداشت مقام معلم امسال با مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرده و از سوی رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار می گیرد.
وی بیان کرد: ملاک های انتخاب هوشنگ بهروزی زاده به عنوان معلم نمونه کشوری شامل بررسی شاخص های علمی، آموزشی و پژوهشی، تحقیق، ابتکار و خلاقیت بوده است.
زارع پور اظهار کرد: بهروزی زاده سابقه تدریس در مدارس راهنمایی و دبیرستان های شهرستان بویراحمد و مراکز تربیت معلم و دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
وی عنوان کرد: هوشنگ بهروزی زاده دارای یک مقاله پذیرفته شده بین المللی، چهار مقاله کشوری و چهار مقاله استانی در زمینه ریاضی است.
زارع پور ابراز داشت: تالیف کتاب های کار ریاضی یک و دو، حسابان و ریاضی گسسته و کسب رتبه برتر در الگوهای برتر تدریس، مسابقه علمی دبیران و همایش های ملی و استانی از افتخارات بهروزی زاده است.
وی افزود: هوشنگ بهروزی زاده دارای مدارک تحصیلی فوق دیپلم ریاضی، لیسانس دبیری ریاضی و فوق لیسانس ریاضی محض از دانشگاه شیراز است.
زارع پور گفت: بهروزی زاده با 24 سال سابقه خدمت متولد 1348 در روستای دهنو لوداب است.
7535/671/627
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن