تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان ظرفیتهای قانون را اساس عدالت مالیاتی قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مرکزی: مسوولان ظرفیتهای قانون را اساس عدالت مالیاتی قرار دهند اراک - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت: مسوولان ظرفیتهای قانون را اساس عدالت مالیاتی و تسهیل امور در این حوزه قرار دهند.


ˈمحمدحسین مقیمیˈ روز سه شنبه در سومین نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولتی استان مرکزی افزود: یکی از مراجع مهم در تسهیل امور مالیاتی و عدالت در اخذ مالیات، کمیسیون حل اختلاف مالیاتی است که برای کیفیت بخشی به تصمیمات آن نیاز است که اتاق مطالعه پرونده معدیان از یک هفته قبل فعال شود.
وی توضیح داد: ملاک دفاع از پرونده معدیان در کمیسیون مذکور قانون است و نمایندگان دادگستری، مالیاتی و بخش خصوصی در این مرجع باید با آگاهی و نهایت بیطرفی اقدام کنند.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم در حوزه مالیاتی رعایت قانون شمول معافیت است که باید با دقت و بر مبنای ماده 132 قانون در خصوص واحد های تولیدی و صنعتی اعمال شود.
مقیمی اضافه کرد: بر اساس ماده 81 قانون مالیاتها تمامی کشاورزان معاف از پرداخت مالیات هستند اما تلکیف قانون برای آنها پر کردن اظهارنامه های مالیاتی است و در این راستا باید فرهنگ سازی شود.
رییس اتاق بازرگانی، صنعت و کشاورزی اراک در این نشست گفت: یکی از مشکلات تولید کنندگان استان مرکزی در حوزه مالیاتی، چندگانگی در اجرای معافیت های مالیات واحدهای مستقر در شعاع 30 کیلومتری شهرها و 120 کیلومتری تهران است که می طلبد با بازنگری مجدد نواقص آن برطرف شود.
ˈمحمدرضا جعفریˈ افزود: هم اینک بسیاری از تولیدکنندگان استان که بدهی انباشته از کارفرمایان دولتی دارند ، برای پرداخت مالیات معوقه خود با مشکل مواجه اند و پیشنهاد می شود با همکاری اداره مالیاتی در تقسیط طولانی مدت رقم مالیات و بخشودگی جرایم اقدام شود.
وی پیشنهاد کرد: استفاده از ظرفیت تهاتر در برداشت مالیات انباشته واحدها از مطالبات دستگاههای دولتی می تواند در قالب ارائه پیشنهاد به مسئولان کشور ارائه تا در صورت لزوم به صورت لایحه ای تقدیم مجلس شود.
در این نشست گزارشی از وضعیت صنایع ریلی و اتحادیه مرغداران استان مرکزی ارائه شد.ک/2
560/559
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن