تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816357877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توچه به نظام مراقبت و شناسایی گروههای پر خطر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اولویت های ایمنی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز : توچه به نظام مراقبت و شناسایی گروههای پر خطر شیراز - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر جایگاه برجسته بهداشت حرفه ای در این دانشگاه، تاکید و تصریح کرد: از جمله اقدامات مهم این حرفه، توجه به نظام مراقبت و ابعاد مختلف آن اعم از شناسایی گروه های پرخطر، آموزش های پیشگیرانه، بیماریابی فعال و پیشگیری از بیماری ها است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، محسن مقدمی در آئین تقدیر از دست اندرکاران بهداشت حرفه ای استان فارس افزود: امسال ایمنی کار و استفاده از مواد شیمیایی با جدیت پیگیری می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شناسایی و فهرست گذاری مواد شیمیایی را از جمله برنامه های مهم این دانشگاه در سال جدید عنوان کرد.
مقدمی با اشاره به انتخاب شعار ایمنی و بهداشت در کار با مواد شیمیایی برای سال جدید در حیطه بهداشت حرفه ای، گفت: امروزه مواد شیمیایی در زندگی بشر کاربرد بسیاری یافته و بر همین اساس، مخاطرات ناشی از این مواد نیز افزایش یافته است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با توجه به همین اهمیت، کار شناسایی و لیبل گذاری مواد شیمیایی مورد کاربرد در استان فارس را آغاز کرده که امیدواریم در سال جدید با جدیت بیشتری پیگیری شده و به اتمام برسد.
عضو کانون انجمن ایمنی نیز در این برنامه یکی از معیارهای کار شایسته در بهداشت حرفه ای را تامین شرایط ایمنی و سلامت برای کارگران در محیط کار دانست و گفت: فعالان بهداشت حرفه ای همواره در کنار کارگران کشور، زمینه خدمت نیروهای کار سالم و تولید سالم را فراهم نموده اند.
ابوالفضل اشرف منصوری هم چنین از برنامه ریزی برای برگزاری همایش کشوری بهداشت حرفه ای در شیراز، پیرامون محورهای کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار، راهکارهای تحقق شعار امسال، ارتقای گستره عملکرد و ارائه طرح های پژوهشی، در آینده خبر داد.
مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس، دیگر سخنران این برنامه بود که با اشاره به نزدیک بودن اهداف کاری کارشناسان بهداشت حرفه ای و بازرسان کار، بیان داشت: برای دست یابی به اهداف، باید با شناخت جایگاه کنونی، به هدف گذاری پرداخته و رسالت های دانشگاه علوم پزشکی و وزارت کار، تعاون و رفاه را در این زمینه مورد ارزیابی قرار داد.
سهراب مختاری تاکید کرد: افزایش همکاری های این دو سازمان موجب شناخت هرچه بیشتر نقاط مخاطره آمیز، آموزش به افراد فاقد ایمنی مهارت و پوشش کارگاه های زیر 25نفر تحت نظارت کمیته های حفاظت فنی، همچنین نجات بیشتر جان انسان ها می شود.
مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز در جمع دست اندرکاران بهداشت حرفه ای استان، پوشیدن لباس بهداشت حرفه ای را مقدس دانست و ابراز داشت: این حرفه، موجب حفاظت از جان انسان ها می شود که وظیفه ای الهی است.
روح اله خوشبخت با بیان اینکه بر اساس آمارهای جهانی، سالانه 68تا 157میلیون نفر در دنیا به بیماری های شغلی مبتلا می شوند که 30 تا 40درصد موارد، بیماری های مزمن هستند، این آمار را تکان دهنده برشمرد.ک/2
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن