تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820081063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه راهکار مشارکت دولتی- خصوصی برای رفع مشکل منابع در حوزه سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: از سوی مشاور عالی وزیر بهداشت صورت گرفت؛ ارائه راهکار مشارکت دولتی- خصوصی برای رفع مشکل منابع در حوزه سلامت خبرگزاری پانا: مشاور عالی وزیر بهداشت گفت: هدف اصلی طرح تحول نظام سلامت کاهش پرداخت هزینه های درمانی از جیب مردم است که از طریق افزایش پرداختی های دولت محقق می شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 11:03



به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، داوود دانش جعفری در نشست رییس جمهور با وزیر بهداشت، معاونین و مشاورین این وزارتخانه که همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: توسعه بخش سلامت در بلند مدت با محدودیت هایی مواجه است که باید به آن توجه شود. وی با اشاره به ضرورت ایجاد و تجهیز تخت های بیمارستانی و نیز اتمام طرح های نیمه تمام گفت: اگر با روند موجود پیش برویم، مدت زمان بسیار طولانی برای دست یافتن به این اهداف نیاز است. دانش جعفری گفت: نیاز به احداث ظرفیت های درمانی جدید داریم و از سویی در بخش نیروی انسانی وزارت بهداشت موظف به پرداخت حقوق پرسنل هستیم و دولت در چشم انداز توسعه چه در بخش سلامت و چه در بخش منابع انسانی با محدودیت هایی روبرو است. مشاور عالی وزیر بهداشت برای تامین و رفع مشکل بودجه عمرانی و منابع انسانی، راهکار مشارکت دولتی- خصوصی را ارائه داد و گفت: باید تدابیری اتخاذ کنیم که بتوانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیازهای این حوزه را در زمینه احداث بیمارستان ها، تجهیزات جدید و تامین نیروی انسانی، برطرف نماییم. دانش جعفری راهکار دیگر رفع مشکلات منابع حوزه سلامت را هیات امنایی شدن دانشگاهها و بیمارستان ها عنوان کرد و گفت: اتخاذ این رویکرد در کاهش هزینه ها کمک خواهد کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن