تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815011177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان مسابقه مطبوعاتي انجمن منتقدان و نويسندگان خانه تئاتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۰ق.ظ)
فراخوان مسابقه مطبوعاتي انجمن منتقدان و نويسندگان خانه تئاتر انجمن منتقدان و نويسندگان خانه تئاتر همچون سال‌هاي گذشته فراخوان سيزدهمين مسابقه مطبوعاتي سالانه خود را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، بر اساس اعلام انجمن منتقدان و نويسندگان خانه تئاتر علاقمندان و فعالان عرصه مطبوعات، سايت ها و خبرگزاري‌ها در حوزه تئاتر مي‌توانند آثار خود را در بخش‌هاي گزارش، گفت‌وگو، يادداشت، نقد، مقاله، ترجمه و عکس به نشاني پستي اين انجمن به صندوق پستي 164- 15615 و يا نشاني خانه تئاتر، خيابان انقلاب، نرسيده به چهارراه وليعصر، خيابان برادران مظفر جنوبي(صباي جنوبي)، جنب کوچه ماه، ساختمان آفتاب، طبقه اول، خانه تئاتر از ساعت 9 تا 18 به استثناي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه ارسال کنند.
علاقه مندان بايد حتما روي پاکت ارسالي خود عبارت «مربوط به مسابقه مطبوعاتي سال 93 انجمن منتقدان و نويسندگان خانه تئاتر» را به همراه مشخصات و نشاني کامل محل سکونت، ايميل و تلفن‌هاي ثابت و همراه ذکر کنند.
طرح چند نکته نيز در خصوص مقررات اين مسابقه ضروري به نظر مي‌رسد:
مطالب ارسال‌شده از سوي همکاراني که در خبرگزاري‌ها فعال هستند بايد حتما به امضا و تاييد سردبير يا دبيرگروه ادب و هنر رسيده و سند آن نيز به مطالب ارسالي ضميمه شود. مهلت ارسال آثار متقاضيان تا پايان خرداد 93 است و تمديد نخواهد شد، آثار متقاضي شرکت در اين مسابقه حتما بايد در طول سال 92 منتشر شده و داراي امضا باشند. آثاري که فاقد نام يا داراي نام مستعار باشند، مورد قبول اين انجمن نيست.
بيشترين ارائه اثر متقاضيان شرکت در مسابقه، در هر بخش‌‌، تنها دو اثر و به انتخاب متقاضي خواهد بود؛ بديهي است در صورت ارائه مطلب بيش از تعداد درخواستي، اين حق براي دبيرخانه انجمن محفوظ است که به دلخواه دست به حذف مطالب بزند. دبيرخانه اين انجمن تنها اصل يا کپي مطلوب مطالب ارسالي را خواهد پذيرفت، مطالب ارسالي متقاضيان به هيچ‌وجه بازپس داده نخواهد شد. در صورت ارسال کپي آثار، حتما در قطع A3 (از کل صفحه) و با کيفيت مطلوب باشد.
انجمن منتقدان و نويسندگان خانه تئاتر هيچ گونه مسئوليتي در قبال مالکيت حقوقي آثار ارسالي ندارد و مسئوليت آن بر عهده متقاضيان خواهد بود. عکاسان بايد آثار خود را به دلخواه (رنگي يا سياه و سفيد) و در قطع 18× 13 (چاپ‌شده) به دبيرخانه انجمن ارسال کرده و از پشت نويسي و ذکر نام خود در پشت عکس ها جدا خودداري کنند. عکاسان توجه داشته باشند که عکس‌هاي ارسالي آنها حتما از اجراها و نمايش‌هاي روي صحنه رفته در سال 92 باشد. بديهي است ارسال آثار از طريق پست الکترونيک يا ارائه CD مورد قبول نيست و تعداد عکس‌هاي ارسالي نيز نبايد از پنج قطعه تجاوز ‌کند. همچنين عکس هاي ترميم شده و يا فتوشاپي مورد قبول نيست.
وبلاگ‌نويسان و فعالان فضاي مجازي حوزه تئاتر نيز مي‌توانند آثار سال 92 خود را در هر يک از بخش‌هاي اين مسابقه که مايلند، شرکت دهند. ارسال سندي که تاريخ مطلب وبلاگ‌نويسان را مشخص کند، الزامي است. متقاضيان با الصاق برگه تعيين گرايش، دبيرخانه انجمن را در تقسيم صحيح مطالب ياري کنند؛ به طور مثال اگر اثري متقاضي حضور در بخش نقد است، بر روي برگه الصاقي کلمه «نقد» درج شود؛ بديهي است در صورت عدم رعايت اين بند، دبيرخانه انجمن مجاز به تفکيک آثار در گرايش هاي مختلف است و اعتراض وارد نيست.
در بخش ترجمه آثاري مورد قبول است که در رسانه هاي مکتوب يا مجازي با نام صاحب اثر منتشر شده باشد. اصل مطالبي که در بخش ترجمه شرکت مي‌کنند حتماً بايد به پيوست مطلب اصلي ارائه شود. اعلام نتايج قطعي اين مسابقه، همزمان با مراسم سالانه انجمن خواهد بود.عملکرد فعالان رسانه در دو حوزه رسانه هاي ديداري و شنيداري(راديو و تلويزيون) براساس متر و معيار کمي و کيفي و به انتخاب هيات مديره انجمن صورت خواهد پذيرفت. حضور حداقل 6 اثر و يا شرکت کننده، کف مورد قبول آثار براي آغاز رقابت در هر بخش محسوب مي شود. به طور مثال و به بياني بهتر، براي آغاز رقابت در بخش يادداشت، حضور 6 اثر يا 6 متقاضي، رقابت را شکل مي دهد.
بخش مقاله در دو شاخه علمي و پژوهشي و ژورناليستي مورد داوري قرار خواهد گرفت: الف)مقالات علمي پژوهشي: مقالاتي که بنابرساختار پژوهشي مصوب وزارت علوم در نشريات علمي- پژوهشي داراي امتياز علمي و يا در مجموعه مقالات سمينارهاي علمي در سال 1392 به چاپ رسيده باشد. ب)مقالات ژورناليستي: مقالاتي که در نشريات عمومي کشور به طبع مي رسند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن