تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مجموعه مصور بزرگسال اثر محمد سادات اخوب در نمایشگاه کتاب تهران ارائه شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > بازار نشر از سوی نشر نسیما؛
نخستین مجموعه مصور بزرگسال اثر محمد سادات اخوب در نمایشگاه کتاب تهران ارائه شد
مجموعه "عقیق" نخستین مجموعه داستان مصور برای بزرگسالان است که از سوی نشر “نسیما” منتشر و در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه عقیق 14 جلد را در بر می گیرد و نخستین مجموعه مصور داستانی برای بزرگسالان است که توسط محمد سادات اخوی نوشته و از سوی نشر “نسیما” منتشر شده است. به گفته کتایون رجبی راد هر کدام از این داستانها مضمون متفاوتی دارند عنوان جلد اول حل شدن در استکان مرگ است که با زبانی طنز آمیز به عالم برزخ می پردازد "دفترچه خدمت"،  "بازی بازی با دم شیر"، "خانه های طلا کوب آدمهای نقره ای"، "کشف راز سر به مهر"، "وقتی همه بیدارند"، "پشت تو قایم شدن"، "به کربلا می رویم" عنوان هشت مجلد از این مجموعه 14 جلدی است که تا کنون 8 جلد آن منتشر و در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب ارائه شده است 6 جلد دیگر نیز در طول سال 93 منتشر می شود. مدیر نشر “نسیما” با اشاره به اینکه در این مجموعه داستان از زبان محاوره استفاده شده گفت: ما در این داستانها از زبان محاوره بهره برده ایم تا خواننده احساس نزدیکی بیشتری به فضای داستان کند اما لهجه ها با هم تفاوت دارد. همه این داستانها به موضوعات مذهبی می پردازند و این موضوعها را با زبان امروزی به مخاطب منتقل می کنند. رجبی راد در ارزیابی وضعیت نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته گفت: تعداد بازدید کنندگان و میزان خرید آنها نسبت به سال گذشته بسیار پایین بوده است در شرایط کنونی من ناشر باید 5 عنوان کتاب را بفروشم تا بتوانم 2 عنوان جایگزین کنم قدرت خرید مردم هم پایین آمده است. پیش از این یک مجموعه را می خریدند حالا یک جلد از مجموعه را خریداری می کنند به بهانه اینکه کل مجموعه را ارزیابی کنند. مدیر نشر “نسیما” به ضرورت وجود تسهیلات یکسان برای همه اشاره و بیان کرد: به بعضی ناشران کارت پارکینیگ داده نشده است در حالی که باید برگزار کنندگان برای مخاطبان نمایشگاه کتاب و ناشران که ده روز درگیر این رویداد فرهنگی هستند تسهیلاتی را قائل شوند کمترین این امکانات رفت و آمد آسان به غرفه هاست. رجبی راد در پایان گفت: نمایشگاه کتاب تهران یک نمایشگاه بین المللی نیست نخستین ویژگی یک نمایشگاه کتاب این است که نام ناشران علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی هم نوشته شده باشد کدام یک از سالنها و غرفه ها چنین است؟ برای مثال دیروز یک خانم فرانسوی به نمایشگاه کتاب آمده و سردرگم شده بود. که باید به کدام راهرو و کدام غرفه مراجعه کند. او می خواست درباره فرهنگ ایران بداند من با او همراه شدم به سراغ چند ناشر که فکر می کردم کتابی درباره فرهنگ ایران داشته باشم رفتم از بخش اطلاع رسانی پرسیدم جالب اینکه کتابی درباره فرهنگ ایران وجود نداشت. ما چگونه می توانیم ادعا کنیم نمایشگاهمان بین المللی است وقتی یک کتاب درباره فرهنگ ایران نداریم. پس این ادعا یک ادعای واهی است.  


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۰۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن