تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه بیش از 50 اثر چاپ اول کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عرضه بیش از 50 اثر چاپ اول کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
بیش از 50 عنوان از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تازه‌ترین آثار منتشر شده طی یک سال گذشته است که برای اولین بار در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه می‌شود.


به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب‌ها با موضوع‌های متنوع از قبیل رمان، طنز، داستان کودکانه، کتاب کاردستی، هنری‌ادبی، نمایش‌نامه و کتاب‌های دوزبانه برای گروه‌های سنی مختلف تالیف شده است.

بر اساس این گزارش از میان آثار جدید کانون می‌توان به کتاب‌هایی چون «جلد سوم جزیره بی‌تربیت‌ها‌» نوشته شهرام شفیعی، «یک موجود عجیب، خیلی عجیب» اثر روندا آرمیتچ با ترجمه آتوسا صالحی، «آدم کوچولوی گرسنه» نوشته پیِر دلی ترجمه کلر ژوبرت، «قلقلی» و « برش بزن بچسبون» از محمدعلی کشاورز، «قندآباد» تالیف سیدسعید هاشمی و رمان‌های نوجوان با موضوع‌های متنوع و خواندنی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را از سالنE 24 واقع در ضلع شمالی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) غرفه عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه کنند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صبح 10 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شروع و تا 20 اردیبهشت روزهای عادی از ساعت 10 صبح تا 20 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 21 شب پذیرای علاقه‌مندان است.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن