تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایرن همچنان بهترین تیم جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کلوپ: بایرن همچنان بهترین تیم جهان است خبرگزاری پانا:باواریایی ها، در راه رسیدن به لیسبون، با نتیجه ی 5-0 مقابل رئال مادرید شکست خوردند و کلوپ معتقد است که آنها همچنان بهترین تیم جهان هستند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 08:15



به گزارش خبرگزاری پانا، یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند پس از شکست تحقیرآمیز بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید، مصر است که باواریایی ها، همچنان بهترین تیم جهان هستند. بایرن، که سال پیش در فینال لیگ قهرمانان در ومبلی، دورتموند را شکست داده بود، امسال در نیمه نهایی با نتیجه ی 5-0 از رئال مادرید شکست خورد و حذف شد. کلوپ اعتقاد دارد که با وجود اینکه رئال نشان داد، بایرن شکست‌ناپذیر نیست، ولی تیم گواردیولا همچنان بهترین تیم جهان است. او گفت: " بایرن مقابل رئال مادرید در ضربات شروع مجدد خوب کار نکرد. به نظر من، آنها همچنان بهترین تیم جهان هستند ولی شکست پذیرند. کلوپ سپس به تمجید از روبرت لواندوفسکی، مهاجم دورتموند که تابستان به بایرن خواهد رفت پرداخت. او گفت: "لواندوفسکی بازیکن فوق‌العاده ایست و دوره ی بسیار خوبی با او داشتیم. امیدوارم که در سه بازی باقی مانده، تمام تلاشش را انجام دهد." دورتموند در 2 بازی باقیمانده در لیگ به مصاف هوفنهایم و برلین خواهد رفت و در فینال جام حذفی آلمان ، به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. کلوپ گفت: "پیش از سفر به برلین، این آخرین بازی خانگی ما خواهد بود و باید از آن لذت ببریم. روبرو فیرمینو در بهترین شرایطش است، مانند کلوین ولاند. باید خوب دفاع کنیم و ازموقعیت‌هایمان استفاده کنیم. مارک آشملزر و اریک دورم نیز آماده خواهند بود."  

   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن