تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814019123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولين براي کاهش نرخ بي سوادي تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۰ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: مسئولين براي کاهش نرخ بي سوادي تلاش کنند استاندار کرمانشاه گفت: مسوولين استان بايد براي کاهش نرخ بي سوادي تلاش کنند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در اولين جلسه ستاد راهبردي سوادآموزي استان در سال جديد که در سالن جلسات استانداري برگزار شد‘ افزود: بحث سواد و سواد آموزي در جامعه مسئله اي نيست که بتوان به راحتي از کنار آن گذشت و بايد توجه لازم نسبت به اين موضوع صورت گيرد.
وي خواستار تلاش همه جانبه مسوولين استان براي کاهش نرخ بي سوادي شد و اظهار داشت: بايد شرايطي فراهم شود که اين نرخ در رده سني 10 تا 49 سال به صفر برسد.
استاندار کرمانشاه با بيان اينکه سازمان هايي نظير جهادکشاورزي، امور عشايري و دانشگاه علوم پزشکي بايد اطلاع دقيقي از ميزان سواد افراد تحت پوشش خود داشته باشند، از آن ها خواست تا افراد بي سواد را هرچه سريعتر شناسايي و آن ها را به معاونت سوادآموزي اداره کل آموزش و پرورش استان معرفي کنند.
مهندس رضايي ابراز اميدواري کرد که با همت تمام مسوولين شاهد اين باشيم که در آينده اي نزديک جشن پايان بي سوادي را در استان برگزار کنيم..
وي تصريح کرد: تلاش و استراتژي مسولين سوادآموزي استان بايد جهت دهي به سمت تحول و کاهش و به صفررساندن نرخ بي سوادي در استان باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن