تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814675215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیماران تنها10 درصد هزینه بستری در بیمارستان ها را پرداخت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: بیماران تنها10 درصد هزینه بستری در بیمارستان ها را پرداخت می کنند همدان-ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت در همدان، از این پس بیماران تنها 10 درصد از هزینه های بستری در بیمارستان های دولتی را پرداخت خواهند کرد.


دکتر ˈحبیب الله موسوی بهارˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرایی شدن این طرح هزینه بستری در بیمارستان ها برای فرد بیمار از 40 درصد به 10 درصد کاهش یافته و انجام زایمان طبیعی در بیمارستان های دولتی همدان رایگان شده است.
وی ادامه داد:با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه درمان، می توان با مدیریت جهادی طعم شیرین خدمت را به مردم چشاند.
وی با بیان اینکه حمایت مالی از شهروندان در پرداخت هزینه های سلامت از مهمترین اهداف اجرای این طرح است افزود: ارتقا سلامت جامعه و درمحوریت قرار گرفتن اقشار آسیب پذیر مناطق محروم از ثمرات اجرای طرح تحول نظام سلامت در آینده ای نزدیک است.
وی ادامه داد: در این رابطه 9 خانه بهداشت در روستاهای استان که مرکز بهداشت نداشتند، احداث می شود و شرط اجرای این طرح همکاری خیرین سلامت و قبول تامین 30درصد از هزینه های مورد نیاز آن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در فصل درمان نیز برای تحول نظام سلامت هشت بسته خدمتی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: کاهش هزینه های درمانی در اورژانس و بستری شدن در بیمارستان های دولتی زیر پوشش بیمه های پایه و حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم با افزایش میزان دریافتی از بسته های خدمتی در حوزه درمان است.
وی ادامه داد: حضور پزشک متخصص مقیم در بیمارستان ها،ارتقا کیفیت خدمات ویزیت،ارتقا کیفیت خدمات بیمارستان ها و ترویج زایمان طبیعی و رایگان شدن آن از دیگر بسته های خدمتی در حوزه درمان است.
اجرای برنامه تحول سلامت از مهمترین برنامه ها و وعده های دولت دبیر و امید به منظور ارتقا سطح خدمات ارائه شده به بیماران است که اجرای آن از امروز(15 اردیبهشت ماه) در سراسر کشور آغاز شد.
7530/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن