تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوران مسابقه ˈکمیˈ بین دانشگاهها تمام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل سیاسی استانداری اردبیل : دوران مسابقه ˈکمیˈ بین دانشگاهها تمام شده است اردبیل - ایرنا- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت : آن دوره ای که برخی دانشگاهها برای افزایش تعداد واحدهای خود با هم در مسابقه بودند گذشته و اکنون در دولت تدبیر و امید کیفیت و ارتقای علمی حرف اول را می زند.


دکتر توکل لطفی روز دوشنبه در جمع اساتید دانشکده خبر اردبیل افزود: متاسفانه کمیت گرایی در سال های اخیر بلای جان فضای دانشگاهی ما شده بود و حتی برخی در مسابقه با یکدیگر اقدام به تاسیس واحدهای دانشگاهی در روستاها نیز می کردند.
وی بیان کرد: فضای کسب علم فضای مقدس و ارزشمندی است و باید شان آن حفظ شده و روزبه روز ارتقا یابد و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری هم اکنون در این راستا حرکت می کند.
وی از رشد کیفی در دانشکده خبر بویژه در استان اردبیل تقدیر کرد وگفت: فضاهای دانشگاهی همچون دانشکده خبر که در حوزه رسانه نگاهی حرفه ای و کیفی به مسایل دارد برای استانی مرزی چون اردبیل یک فرصت ارزشمند به شمار می رود.
او گفت: اشتغال 473 دانشجو در رشته های رسانه ای در دانشکده خبر اردبیل می تواند در ارتقای فضای فرهنگی این استان نقش موثری داشته باشد و مقام های استان باید از آن حمایت کنند.
لطفی با بیان اینکه ، دولت تدبیر و امید در حال برداشتن گام های اساسی در توسعه کشور است ، بیان کرد: تیم توسعه ای دولت برای توسعه این استان مرزی نیازمند همراهی و همگامی تمام اقشار بویژه دانشگاهیان است.
او اظهار کرد : همانگونه که رییس جمهوری از اساتید خواستند تا باب انتقاد در کشور را گشوده و حرف خود را بگویند ما نیز انتظار داریم که قشر فرهیخته دانشگاهی در استان اردبیل مشارکت بیشتری در امور داشته و با نقد و پیشنهادهای خود دولت را در اجرای برنامه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی خود یاری دهند.
مدیرکل سیاسی استانداری اردبیل با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت : مردم در این انتخابات با خلق حماسه سیاسی فضای جدیدی را در کشور رقم زده و افکار و سلیقه های مسموم را کنار زدند.
لطفی اظهار کرد : مردم پیام اعتدال دکتر روحانی را با جان و دل شنیده و فضا ی افراط را تغییر دادند ، اکنون فضای تعادل و نشاط در جامعه ایجاد شده و باید ما قدردان این فضای جدید بوده وآن را حفاظت کنیم .
مرکز علمی ، کاربردی خبر اردبیل (دانشکده خبر) وابسته به خبرگزای جمهوری اسلامی هم اکنون 473 دانشجو دارد که در رشته های خبرنگاری ، روابط عمومی ، عکاسی خبری ، فیلم سازی ، تبلیغات و بازاریابی و امور فرهنگی مشغول به تحصیل هستند .
این مرکز علمی 61 نفر استاد دارد.
530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن