تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814654478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودک صحنه ای دیپلم افتخارمسابقه بین المللی نقاشی بلغارستان راکسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کودک صحنه ای دیپلم افتخارمسابقه بین المللی نقاشی بلغارستان راکسب کرد صحنه - کرمانشاه - ایرنا - مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صحنه از کسب دیپلم افتخار پانزدهمین مسابقه بین المللی نقاشی ˈنوا زاگوراˈ کشور بلغارستان توسط عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صحنه خبر داد.


ˈزهرا حسن آبادیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه فراخوان این مسابقه در سال گذشته میلادی انتشار یافت و نتایج آن به تازگی اعلام شده است، افزود: ˈآیدا صفریˈ در مسابقه بین المللی نقاشی که با موضوع آزاد برگزار شده بود، توانست از بین دو هزار و 658 اثر از 27 کشور جهان، دیپلم افتخار جهانی را به خود اختصاص دهد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقاشی در شکل گیری شخصیت کودک، خاطرنشان کرد: نقاشی در تشکیل شخصیت و روان کودک اهمیت بسزایی دارد و نه تنها به او امکان شناسایی محیط و شرکت خود در آن را فراهم می سازد و یا سئوالاتی برایش مطرح می سازد بلکه به او امکان می دهد تا مسائلی را که به صورت نامنظم از همه طرف برایش مطرح می شود، به شکل صورت بندی شده منظم کند.
مسوول کانون پرورش فکری و نوجوانان صحنه در پایان تصریح کرد: کودک به کمک نقاشی، کشمکش ها و دلهره های درونی اش را آشکار می کند و بدین طریق اثر آنها را کاهش و در حقیقت وقتی مسائل و مشکلات عاطفی بر روی کاغذ منتقل می شوند به صورت تازه و جداگانه ای که کمتر سنگین و دلهره آور است، در می آیند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 690 اثر در پانزدهمین مسابقه بین المللی نقاشی بلغارستان شرکت کرد و توانست یک دیپلم افتخار به دلیل مشارکت فعال در این مسابقه از برگزار کنندگان آن دریافت کند.
شهرستان صحنه در 50 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
7454/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن