تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819061280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه گذاري 3000 ميلياردي مالي در جزيره نگين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۴۰ق.ظ)
استاندار بوشهر خبر داد: سرمايه گذاري 3000 ميلياردي مالي در جزيره نگين سالاري گفت: جزيره نگين به عنوان پسکرانه بندر بوشهر انتخاب شده که سرمايه گذاران بزودي با ۳ هزار ميليارد ريال اعتبار فعاليت‌هاي زيرساختي بندري را آغاز مي‌ کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي سالاري استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران با بيان اينکه سفر معاون اول رئيس جمهور به استان بوشهر دست‌آورهاي مناسبي براي برطرف شدن برخي از مشکلات استان داشت اظهار کرد: در اين سفر بر احداث راه آهن بوشهر - شيراز تاکيد شد و امکانات لازم براي آغاز ساخت راه‌آهن بوشهر بزودي مهيا مي‌شود. وي با اشاره به اهميت اجراي راه آهن بوشهر افزود: اجراي اين طرح نه تنها براي استان بوشهر رونق اقتصادي بدنبال دارد بلکه استانهاي همجوار نيز از اين تاسيسات بهره مند مي‌شوند.
استاندار بوشهر با بيان اينکه اجراي طرح راه آهن بوشهر- شيراز، بوشهر را به آسياي ميانه متصل مي‌کند تصريح کرد: راه‌آهن شيراز به مرکز کشور متصل است که با اتصال بوشهر به شيراز امکان ترانزيت کالا از بوشهر به آسياي ميانه و مرکز کشور فراهم مي‌شود. سالاري با بيان اينکه مسير جاده‌اي بوشهر به شيراز دو خطه مي‌شود افزود: قسمتي از مسير حدفاصل شيراز به بوشهر که دو خطه است در آينده نزديک پروژه چهار خطه شدن آن انجام مي‌شود. وي با بيان اينکه چهار خطه شدن مسير بوشهر به شيراز با مشارکت بخش خصوصي انجام مي‌شود تاکيد کرد : اچراي پروژه چهار خطه شدن آزادراه بوشهر- شيراز 50 درصد اعتبار آن از محل اعتبارات دولتي است و مابقي اعتبارات نيز از طريق بخش خصوصي تامين مي‌شود. استاندار بوشهر از الحاق جزيره نگين به بندر بوشهر خبرداد و گفت: جزيره نگين به عنوان پسکرانه بندربوشهر انتخاب شده است که سرمايه گذاران بزودي با 3 هزار ميليارد ريال اعتبار فعاليت‌هاي زيرساختي بندري را آغاز مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن