تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806766804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام ايران نوين: گردش مالي بالا تمايل ما براي سرمايه گذاري بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۰ب.ظ)
فدراسيون جوابگوي علت اختلاف فاحش قرارداد قبلي قائم مقام ايران نوين: گردش مالي بالا تمايل ما براي سرمايه گذاري بود سازمان ليگ توانست با يک قرارداد خوب و مناسب که به زعم اهالي فوتبال مي تواند حرکتي روبه رشد در اقتصاد فوتبال کشورمان به شمار مي آيد، قرارداد انحصاري را بابت تبليغات محيطي اين رشته با کانون تبليغات ايران نوين به مدت 2 سال به مبلغ 160 ميليارد و 700 ميليون تومان به امضا برساند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سپهر سيفي، قائم مقام مديرعامل کانون تبليغات ايران نوين در مواجهه با اين سوال که چه عاملي سبب سرمايه گذاري اين شرکت آن هم با اين مبلغ در فوتبال شد، اظهار داشت: اين انتخاب ما در واقع براساس بررسي هايي بوده است که طي 6 ماه روي آن انجام گرفت و در نهايت نظر کارشناسان همگي به اين نقطه رسيد که با توجه به حضور شرکت ها و و برندهاي مختلف در اين رشته و ميزان گردش مالي بالايي که فوتبال در رسانه ها دارد، کانون ايران نوين مي تواند در اين عرصه موفق باشد. چرا که ميزان اثرگذاري فوتبال به دليل مخاطبان ميليوني که دارد چندين برابر است.
وي در ادامه افزود: اين موضوع يک فرمول مشخص دارد و آن به ميزان اثربخشي به تعداد مخاطب هر رسانه است. شما اگر دقت کنيد در بازي فوتبال بين تيم هاي بزرگ ايران مثل استقلال، پرسپوليس، سپاهان، تراکتورسازي و... شايد چيزي حدود 15 تا 20 ميليون مخاطب دارد که اين ميزان مخاطب عدد و رقم ما را در ميزان سرمايه گذاري صورت گرفته کاملا توجيه مي کند.
قائم مقام شرکت تبليغاتي ايران نوين در واکنش به ادعاي مهدي تاج، رييس سازمان ليگ که گفته بود، "دکمه کت فوتبال را 160 ميليارد فروختم و اين عدد جا براي رسيدن به 400 ميليارد هم دارد" چنين واکنش نشان داد: اصلا اينطور نيست و نمي توان از همين حالا چنين چيزي را پيش بيني کرد. بايد در ادامه کار بررسي هاي لازم در قرارداد صورت بگيرد تا مشاهده شود چقدر کار براي افزايش سرمايه گذاري کشش دارد.
علت اختلاف فاحش مبلغ سرمايه گذاري اين شرکت براي برنده شده در مزايده برگزار شده توسط سازمان ليگ طي دو سال نسبت به سال هاي قبل که طي سه سال از 14 به 18 ميليارد رسيد، سوال بعدي مطرح شده با قائم مقام اسپانسر جديد سازمان ليگ بود که سيفي زياد به آن نپرداخت و گفت: اينکه چرا قبل از ما اينقدر پرداخت مي شده در حيطه اي نيست که شرکت ما بخواهد به آن بپردازد و پاسخگوي آن باشد و خود اعضاي فدراسيون بايد پاسخگوي اين مطلب باشند. ما و چند شرکت ديگري که در اين مزايده شرکت کرديم عددهاي مان بسيار به هم نزديک بود و اين نشان مي دهد که عدد معقول و منطقي پيروزي در اين مزايده همين مقدار بوده است.
کفاشيان و هيات رييسه فوتبال با جديت به دنبال رسيدن به عدد واقعي حق پخش فوتبال هستند. عددي که به طور قطع با واکنش رسانه ملي روبه رو شده و شايد به اختلاف بين دو طرف انجاميده و مسابقات پخش نشود.
سيفي درباره اين موضوع که در صورت بروز اين اتفاق و با توجه به پيش پرداخت داده شده چه تصميمي بابت اين موضوع خواهيد داشت، چنين واکنش نشان داد: اين مباحث همه مطرح شده و طبق توافقات صورت گرفته در اين زمينه هم تعاملات خوبي بين فدراسيون و تلويزيون انجام گرفته و به همين خاطر جاي نگراني نيست.
قائم مقام شرکت تبليغات کانون ايران نوين در رابطه اينکه اگر مثل سال گذشته تصويربرداري نامناسب بازي ها توسط رسانه ملي سبب شود شما هم شعار "به دليل عدم تصويربرداري نامناسب صداوسيما، تبليغات نمايش داده نمي شود" را استفاده کنيد، چگونه با ضرر اين موضوع کنار خواهيد آمد و برخورد شما با فدراسيون چگونه خواهد بود، گفت: با توجه به اينکه شرکت ما در صداوسيما فعال است و در بحث فوتبال هم به اين شکل ورود پيدا کرده و تعامل خوبي که بين فدراسيون و رسانه ملي وجود دارد و ما در جريان آن هستيم، ان شاء ا... ديگر شاهد اين موضوع نخواهيم بود.
مدير ارشد تبليغات انحصاري محيطي فوتبال در مواجهه با اين سوال که اين حرف شما معني عدم شفافيت در ثبت اين قرارداد را که مديران فوتبالي ما روي آن بسيار تاکيد داشتند را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: همانطور هم که گفتم ما به همراه چند شرکت که در اين مزايده شرکت کرديم رقم پيشنهادي مان بسيار نزديک به هم بود و اين همان شفافيتي است که روساي فدراسيون فوتبال به آن اشاره داشته اند.
وي ادامه داد: اينکه شرکت ما در صداوسيما فعال است بحث نحوه فعاليت ماست که به غير از رسانه ملي در شهرداري هم به بهترين شکل ممکن انجام گرفته است و توانست يک امتياز خوب براي ما به خاطر انتخاب شرکت ما در رقابت فشرده با ساير رقبا باشد.
سيفي در پايان درباره اينکه در مراسم امضاي قرارداد حرف از تکنولوژي هاي برتر به ميان آورديد و برنامه هاي جديد را براي تبليغات امسال خواهيد داشت، اظهار داشت: يکي از گلايه هاي اهالي فوتبال هنگام پخش مسابقات چند لايه بودن و تنوع تبليغات و برندهاي زياد بود که جذابيت بازي را از بين مي برد. امسال ما با تعويض LEDها و به روز کردن آنها با تکنولوژي روز دنيا بازهم در چند لايه تبليغ خواهيم داشت اما با اين تفاوت که مثل ليگ هاي معتبر اروپايي که آنها هم از 2 يا 3 رديف LED استفاده مي کنند ديگر آنگونه تنوع برند نخواهيم داشت. اين يعني ما هم همانند کشورهاي اروپايي در کنار زمين فقط تعداد محدودي تبليغ را نمايش خواهيم داد که همه نمايشگرها در يک زمان فقط روي آن برند تمرکز مي کنند. ما به دنبال ارزش گذاري براي برندهاي معتبر در رسانه هستيم و نمي خواهيم هر حضوري را يک برند به حساب بياوريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن