تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813280999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله آل هاشم: فعالیت های فرهنگی مصداق جهاد فی سبیل الله است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله آل هاشم: فعالیت های فرهنگی مصداق جهاد فی سبیل الله است تبریز- ایرنا- امام جمعه موقت تبریز گفت: فعالیت های فرهنگی در قالب پایگاه های مقاومت بسیج مساجد مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است.


آیت الله محمدتقی آل هاشم روز دوشنبه در جمع اعضای پایگاه بسیج و بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز، اظهار کرد: فعالیت در عرصه پایگاه ها در وضعیت کنونی مصداق جهاد فی سبیل الله است و از ارزش و اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.
وی گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام و امت حزب الله در سایه اطاعت بی چون و چرا از فرامین الهی و ولی امر زمان به پیروزی رسیدند، در مقطع کنونی نیز در عرصه فرهنگ و اقتصاد با عزم و مشارکت آحاد مردم و حرکت جهاد گونه می توانیم بر مشکلات فائق آییم.
آیت الله آل هاشم اضافه کرد: باید توجه داشت همه اعمال انسان شیعه در سایه ولایت تحقق یافته و مورد قبول الهی قرار می گیرد.
وی با اشاره به نقش ارزنده شهدا در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی راه آنها را همان ادامه راه پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین و حضرت سید الشهدا(ع) دانست.
آیت الله آل هاشم با اشاره به آیات شریفه قرآن ˈ اولی الامر ˈ را ائمه معصومین و در زمان غیبت حضرت ولیعصر(ع) ولی فقیه زمان دانست و افزود: اطاعت از او همان اطاعت از خداوند متعال و پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) است.
وی نقش تعیین کننده علمای شیعه تبریز در پویایی تشیع را مورد اشاره قرار داد و گفت: از دست رفتن هر یک از آنها در مقاطع زمانی مختلف ضایعه ای جبران ناپذیر است.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن