تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر موسسه امام رضا(ع) قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر موسسه امام رضا(ع) قم برگزار شد قم - ایرنا- سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع)یکشنبه شب در دانشگاه باقرالعلوم قم برگزار شد.


به گزارش ایرنا، در این مراسم از 24 نفر از ممتازان موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) دربخش های تالیف کتاب، پایان نامه، مقاله، همایش ها، کنفرانس ها و فعالیت های پژوهشی درعرصه مجازی تجلیل شد.
آیت الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با تجلیل از مقام استاد شهید مطهری خطاب به پژوهشگران گفت: هیچ چیز را امر مسلم نگیرید همه چیز قابل بررسی است و باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهید.
وی افزود: ولی باید پژوهشگر هم خود، خودش را مدیریت کند و هم زمینه برای فعالیت علمی وی فراهم باشد.
آیت الله حائری شیرازی با اشاره به اهمیت کار جمعی، گفت: در کشور به کار جمعی توجه نمی شود به عنوان نمونه ما همیشه در وزنه برداری و کشتی که ورزش های انفرادی هستند مقام های برتر را داریم ولی در فوتبال که کار جمعی است همیشه در رده های هفتادم جهان هستیم و این نشانه ضعف کار جمعی در کشور ماست.
معاون اداری مالی موسسه آموزش عالی امام رضا (ع) نیز در حاشیه این جشنواره در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: هم اکنون 450 نفر دانشجو در 9 رشته در این موسسه حوزوی مشغول تحصیل هستند.
7401/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن