تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805728241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس دربوشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهارمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس دربوشهر برگزار شد بوشهر- ایرنا- جهارمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس به مناسبت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس با حضور مشاوران وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و نفت، نماینده ولی فقیه و استاندار بوشهر برگزار شد.


به گزارش ایرنا، رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر دراین آیین گفت: پارک علم و فناوری خلیج فارس (استان بوشهر) این جشنواره برای نیل به اهداف این پارک از جمله تامین نیازهای دانشی و فناورانه صنایع مختلف و ایجاد ارتباط موثر و کارآمد میان دانشگاه و صنعت برگزار شده است.
مهدی محمدی افزود: شناسایی استعدادها، کشف ایده های نو، ایجاد ارتباط میان پژوهشگران، نوآوران، فن آفرینان و صنعتگران و ایجاد فضای رقابت و توسعه نوآوری بخش دیگر از اهداف برگزاری اسن جشنواره است.
وی اضافه کرد: این اقدام علاوه بر اعتلای نام خلیج فارس در میان مجامع علمی منطقه ای و بین المللی، گامی مهم در دستیابی به فناوری های پیشرو در صنایع مختلف و تضمین کننده خود کفایی دانشی و پژوهشی درآینده نزدیک است.
محمدی بیان کرد: شناسایی ظرفیت های فناوری، ترویج نوآوری درصنایع، تلاش برای بومی سازی فناوری ها، معرفی نوآوری های برتر حوزه های مختلف، حمایت از نوآوری ها و گسترش تجاری سازی از جمله اهداف این جشنواره است.
وی محورهای تخصصی چهارمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس را نفت، گاز و پتروشیمی، برق و الکترونیک بیوتکنولوژی دریایی و نانوتکنولوژی عنوان کرد.
وی یادآورشد: در سال اول برگزاری این جشنواره 48 طرح، سال دوم 52طرح، سال سوم 71 طرح و سال چهارم 91 طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 9 طرح بعد از داوری به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دراین آیین گفت: خلیج فارس سومین آبراه مهم جهان و به عنوان مهمترین آبراه اقتصادی، فرهنگی و علمی در دنیاست.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با تاکید بر اقتصاد کرانه ای افزود: در عرصه اقتصاد معیار متوسط تولید ناخالص ملی کشورهای پیشرفته جهان بیش از 50 درصد است این درحالی است که این میزان در ایران به کمتر از 3 درصد می رسد.
وی بیان کرد: کرانه ها در هر شکل جغرافیایی دارای موقعیت و ظرفیت بالای اقتصادی هستند به همین دلیل هرجا آبراه است همه زیرساخت ها نیز وجود دارد.
صفایی بوشهری گفت: اقتصاد غیر کرانه ای ایران یکی از اشتباهات رژیم های گذشته است که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی باید این رویکرد در کشور به رویکرد استفاده از اقتصاد کرانه ای تغییر کند.
وی یادآورشد: باید تولید ناخالص ملی کشور دراقتصاد دریایی و کرانه ای را با مدیریت جهادی و عزمی ملی به نرم جهانی برسانیم.
صفایی بوشهری اظهارکرد: در عرصه مدیریت اقتصاد کرانه ای باید دارای اندیشه های دانش بنیان باشیم و از دریا به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
وی در مورد فرهنگ در خلیج فارس گفت: در حوزه تمدن فرهنگ کرانه ای، خلیج فارس یک آبراه فرهنگی است و حوادث بزرگ فرهنگی جهان در این آبراه رخ داده است.
امام جمعه بوشهر گفت: خلیج فارس به عنوان کانون تولید علوم فرهنگی، معرفتی و نشر آن به جهان است به همین دلیل باید در عرصه فرهنگی طراحی های نوین داشته باشیم.
وی درباره تولید علم گفت: باید درعرصه علم و فناوری های نوین نیز دارای مراکز دانش بنیان بود و در زمینه تولید علم به خودکفایی علمی برسیم. ک/2
629/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن