تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه تکاب: زکات باید در جهت ریشه کنی فقر هزینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه تکاب: زکات باید در جهت ریشه کنی فقر هزینه شود تکاب، مهاباد - ایرنا - امام جمعه و رئیس شورای زکات تکاب گفت: زکات جمع آوری شده باید در جهت ریشه کنی فقر و در بین نیازمندان جامعه هزینه شود.


به گزراش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالله محمدی روز یکشنبه در جلسه شورای زکات این شهرستان با تشریح وظایف این شورا از کمیته امداد امام خمینی (ره) به خاطر تلاش های بی وقفه در انجام امور اجرایی فریضه زکات در این شهرستان قدردانی کرد.
وی با بیان تاثیر زکات در ارتقای سطح زندگی محرومان جامعه افزود: اگر زکات جمع آوری شده از مردم در اختیار نیازمندان واقعی جامعه قرار گیرد و زکات دهندگان هم بدانند که زکات پرداختی شان در چه محل هایی هزینه می شود در آن صورت ما شاهد افزایش حجم زکات و درآمدهای آن می شویم.
حجت الاسلام محمدی گفت: کمیته امداد، ساماندهی و هدایت زکات را در مسیر مصرف طوری باید برنامه ریزی کند که زکات جمع آوری شده با سرمایه گذاری در احداث کارگاه های کوچک تولیدی هزینه شود تا آینده فقرا و نیازمندان را تامین کرده و نتنایج آن در جامعه ماندگارتر شود.
وی بر ضرورت تبلیغ اهداف زکات در جامعه اسلامی از سوی رسانه ها از جمله خبرگزاری ها، صدا وسیما و مطبوعات تاکید کرد.
در سال گذشته در شهرستان تکاب بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال زکات جمع آوری شد که نسبت به سال قبل از آن به گفته مسوولان این شهرستان 50 درصد افزایش نشان می دهد.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی واقع شده است.
7510/584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن