تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت در تاریخ جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حماسه آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت در تاریخ جهان آبادان – ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر حماسه آزادسازی خرمشهر را نماد پر افتخار مقاومت در تاریخ جهان خواند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ لطیف حیایی اهوازی ˈ روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در فرمانداری خرمشهر افزود: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است و تدوین برنامه های پر محتوای برای بزرگداشت این روز لازم است.
وی حماسه آزادسازی خرمشهر را نماد مقاومت و ایثار مردم ایران در مقابل دشمنان اسلام دانست و گفت: حماسه خرمشهر یک سرمایه بزرگ اجتماعی و ملی است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت افزود: باید در مسیر ترویج این فرهنگ گام برداریم.
وی اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی فعال در برنامه های فرهنگی و هنری برای برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد تلاش کنند.
حیایی اهوازی افزود: نهادها و سازمان ها برای جذب مشارکت های مردمی در برنامه های فرهنگی و هنری تلاش کنند تا بخشی از این آیین ها به صورت خودجوش و توسط مردم انجام شوند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر نیز در این نشست گفت: راهبرد ما در سال جاری، بصیرت افزایی، تبیین عوامل شکست دشمن و کسب پیروزی، ایجاد فضای تعامل و مشارکت مردمی در برنامه ها می باشد.
ˈ مجید حسین زاده ˈ تبیین نقش زنان در دفاع مقدس و تبیین نقش مراجع، روحانیت و ائمه جمعه و جماعات در ارتقای روحیه معنوی و حماسه آفرینی در سوم خرداد را از دیگر راهبردهای بسیج در این روز تاریخی خواند.
وی برگزاری رزمایش فتح خرمشهر در نواحی خرشهر، آبادان و شادگان را یادآور شد و افزود: همایش ˈ با نوای کاروان ˈ به مدت سه شب در کنار پل قدیم خرمشهر با پخش زنده از شبکه تلویزیونی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: همایش فاتحان خرمشهر، برگزاری یادواره شهدا، نورافشانی، برنامه های شب شعر، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری مسابقات فوتسال از مهمترین برنامه های سوم خرداد در خرمشهر می باشند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر نیز گفت: مقاومت هایی که در سرتاسر دنیا اتفاق می افتد الگو گرفته از مقاومت جنگ تحمیلی و مقاومت 45 روزه خرمشهر است.
حجت الاسلام ˈ عادل رویوران ˈ اضافه کرد: خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد و مسوولان برای اینکه دین خود را به این خطه قهرمان پرور ادا کنند باید برنامه ریزی اثرگذار داشته باشند.
وی با اشاره به دیدار نمایندگانی از نقاط مختلف کشور با مقام معظم رهبری گفت: باید با یک برنامه ریزی مدون و تشکیل یک ستاد به نمایندگی چند شخصیت معروف و نخبه با رهبر دیدار کرد تا از این طریق نارسایی ها و مشکلات خوزستان مطرح شوند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر افزود: ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر باید به صورت فرا منطقه ای برگزار شوند تا ایثارگری ها و مقاومت های رزمندگان اسلام در این حماسه عظیم به گوش جهانیان رسانده شوند.ک/2
7100/7279
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن