تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818181773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزیره خارک نماد حماسه و مقاومت در خلیج فارس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جزیره خارک نماد حماسه و مقاومت در خلیج فارس است تهران - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجلیل از دست اندرکاران راهیان نور دریایی خلیج فارس گفت: جزیره خارک نماد حماسه و مقاومت در خلیج فارس و گلوگاه اقتصادی کشور است.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی سپاه، دریادار «علیرضا تنگسیری» در این آیین با ارایه تحلیلی به بررسی حضور بیگانگان از قرن 15 تا 21 میلادی در خلیج فارس پرداخت و اظهار داشت: حضور پرتقالی ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها با تحمل آن همه سختی ها در این منطقه نشان از اهمیت بالای این منطقه دارد.
وی افزود: اگر ما اهمیت خلیج فارس و جزایر آن را با این همه جانفشانی هایی که برای حراست از آن صورت گرفته درک نکنیم حاضر به جانفشانی برای آن نخواهیم بود.
دریادار تنگسیری تصریح کرد: ما باید همگی همت کرده و جوانان این مرز و بوم را در قالب کاروان های راهیان نور دریایی به جزیره خارک آورده و ضمن آشنا کردن آنان با این جزایر، رشادت های صورت گرفته در این منطقه استراتژیک را تبیین کنیم.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در زمان جنگ تحمیلی دلاور مردان نظامی و نفتی جزیره خارک دین خودشان را به این نظام و انقلاب ادا کردند و امروز تکلیف ماست که در زمینه انتقال آن حماسه ها به نسل های فعلی و آتی از هیچ تلاشی فروگذار ننماییم.
وی به افتخارات بزرگ مردم استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: نبرد با صدام در جبهه های جنوب و خلیج فارس و نبرد دلیران تنگستان با متجاوزان انگلیسی از جمله این افتخارات است.
اجتمام(1)**7029**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن