تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818855359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردان معلمان و پاسدار تلاشگران عرصه علم و دانش باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار دماوند: قدردان معلمان و پاسدار تلاشگران عرصه علم و دانش باشیم دماوند – ایرنا - فرماندارشهرستان دماوند درآیین بزرگداشت مقام معلم گفت: قدردان و پاسدار زحمات معلمان، اساتید، پیشکسوتان و فعالان عرصه علم و دانش باشیم.


ˈناصر محمودی فرˈ روز یکشنبه در آیین بزرگداشت مقام معلم که در حسینیه محله قاضی این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت هفته معلم گفت: استاد شهید مرتضی مطهری از شخصیت های برجسته ای است که با ایثار جان خود در حوزه های علمی و فرهنگی، سبب برکات معنوی قلم و رشد مبانی اسلامی شد.
وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه کشور مرهون زحمات علمی و فرهنگی معلمان است، خاطرنشان کرد: قشر فرهیخته جامعه با تلاش در عرصه فرهنگ و آموزش و پرورش کشور توانسته اند سبب بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی درعرصه های مختلف علمی و فرهنگی شوند.
این مقام مسوول با بیان اینکه معلمان نقش انبیا را در جامعه به عهده دارند؛ ابراز امیدواری کرد افسران فرهنگی جامعه در حوزه علم و دانش سبب بالندگی و رشد و توسعه جامعه شوند.
امام جمعه شهرستان دماوند نیز در این آیین با شکوه گفت: معلم از ریشه علم و از یادگارهایی است که خداوند به حضرت آدم از ابتدای خلقت عنایت کرده است.
حجت الاسلام والمسلمینˈ محمد علاءالدینیˈ با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: خداوند تمام اسماء را به حضرت آدم آموخت و سپس با انتخاب انسان به وی آموخته که از جهالت و تاریکی نجات یابد.
وی با بیان جایگاه معنوی معلمان گفت: توقعات این قشرزحمت کش را مد نظر قرار دهیم و برای تکریم آنان درمقابل تلاشهایی که دارند دررفع نیاز معیشتی فرهنگیان بکوشیم.
امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به شخصیت استاد مطهری گفت: مهمترین خصوصیت ایشان درک مکتب اسلام و شناساندن زیبایی آن به جامعه تشنه معارف اسلام است.
وی افزود: یاد معلم و شهید مطهری را نباید فقط منحصر به زمان خاصی دانست و هرلحظه زندگی ما باید همراه این یاد باشد.
محمد مشهدی عباسی رییس آموزش و پرورش شهرستان دماوند با گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: برای برگزاری بزرگداشت مقام معلم آسیب شناسی هایی را درشورای معاونین و کمیته مربوطه داشته ایم که پس از بررسی ها مقررشد برنامه را بصورت متمرکز درشهرستان اجرا کنیم.
ˈناصرسپهریˈ مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز با گرامیداشت یاد غافله سالار معلمان شهید فیلسوف آیه الله مطهری و هفته معلم گفت: معلمان می توانند با تعالیم صحیحی که آموزش می دهند افراد زیادی را تا مرحله شهادت ارتقا دهند.
درادامه مراسم سرودی توسط دانش آموزان مدرسه شهیثد دستغیب آبسرد و مدرسه استثنایی البرز اجرا شد.
درپایان مراسم سه لوح تقدیر به 17 نفر از معلمان نمونه منطقه از سوی وزیرآموزش و پرورش، مدیرکل و استانداری تقدیم شد و دو پیشکسوت فرهنگی کوهنورد و تعدادی از بسیجیان فرهنگی نمونه تقدیرشدند.
همچنین برای همه معلمان آموزش و پرورش شهرستان تقدیرنامه و برای بیست نفر از آنان به قید قرعه کمک هزینه سفر زیارتی تقدیم شد.
آیین سی امین بزرگداشت روز معلم یکشنبه درشهرستان دماوند با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان دماوند، مدیران و مسوولان دستگاه ها، مسولان شوراها و شهرداری ها و با حضور 2 هزار و دویست نفراز معلمان منطقه درحسینیه محله قاضی شهرستان دماوند برگزارشد.
تهرام/8128
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن