تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ورامین: مسوولین در تمامی امور مردم را مورد نظر قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار ورامین: مسوولین در تمامی امور مردم را مورد نظر قرار دهند ورامین- ایرنا- فرماندار ورامین گفت : مسوولین در تمامی امور تنها خدمت رسانی به مردم را مورد نظر قرار دهند.


محسن خوانساری روز یکشنبه در همایش شهرداران استان تهران که در شهر جواد آباد برگزار شد، گفت: افراد در هنگام انتخابات به هر نحو ممکن تلاش دارند رأی مردم را به خود جلب نمایند و سزاوار است وقتی که با رأی مردم مسوولیتی را به عهده می گیرند، آنان را فراموش نکرده و مردم را در تمامی امور مورد توجه قرار دهند .
وی بیان داشت : یکی از مشکلاتی که در زمینه مدیریت شهری می باید مورد توجه مسوولین شهرداری قرار گیرد، مدیریت پسماند است زیرا دفع غیر بهداشتی زباله بیشترین آسیب را به سلامت جامعه و نیز محیط زیست وارد می کند .
وی تصریح کرد: بازیافت زباله و پسماندها یکی از مهمترین مباحثی است که در صورت توجه به آن می توان ضمن جلوگیری از آلودگی محیط زیست، به منبع در آمد پایداری نیز دست یافت و این امر با همکاری شهرداری های جنوب شرق استان تهران میسر خواهد شد تا بتوان از 500 تن زباله ای که در روز تولید می شود، بهترین استفاده را برده و راه را برای توسعه، عمران و آبادانی شهرها هموار ساخت .
وی از نظارت مستمر بر ساخت و سازهای غیر مجاز به عنوان یکی از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی و شهرداری ها یاد کرد و افزود: نظارت مستمر بر ساخت و ساز تنها به ساخت و ساز غیر مجاز خلاصه نمی شود بلکه در ساخت و سازهای دارای مجوز نیز این امر باید به نحوی صورت گیرد تا در مسیر اجرای پروژه شاهد کم کاری و یا انحراف از نقشه های طراحی شده به وجود نیاید.
خوانساری بیان داشت: یکی دیگر از مسائل مربوط به سلامت شهروندان در شهرستان های جنوب شرق استان تهران، بحث فاضلاب شهری است که این امر می باید در دستور کار تمامی شهرداران قرار گیرد.
فرماندار ورامین بیان داشت: شهرستان ورامین فاقد سیستم فاضلاب است و این امر باعث گردیده تا در برخی از موارد فاضلاب منازل به جوی های جمع آوری آب های سطحی نفوذ نماید که رفع این مشکل نیازمند تلاش مسوولین محلی و استانی است.
وی تأکید کرد: برگزاری جلسات و همایش ها باید به رفع مشکلات مردم منجر شود و امیدوارم که حضور شهرداران استان تهران در شهرستان ورامین و شهر جوادآباد، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان را فراهم کند.
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن