تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820603928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداردیلم: شوراها نقدپذیری را سرلوحه کار خود قراردهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانداردیلم: شوراها نقدپذیری را سرلوحه کار خود قراردهند گناوه-ایرنا- فرمانداردیلم گفت: نقدپذیری سازنده و منصفانه سرلوحه کاری اعضای شوراهای اسلامی شهر وروستا قرار گیرد.


به گزارش ایرنا، قاسم قائدی روز پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهر وروستای این این شهرستان افزود: شوراها باید نقد را سرلوحه کارشان قرار دهند و هرکسی انتقادی دارد اگر همفکر ما هم نباشد باید چه در تصمیم گیری و چه در تفکرات، نقدش را بپذیریم زیرا که زبان گویای مردم هستند.
وی اظهارکرد: اگر جایی نقدی صورت گرفت، نقد را با نقد پاسخ دهید، البته نقدی که در چارچوب منطق، عقل و نظام اخلاقی سازگاری داشته باشد.
قائدی گفت: هیچ جامعه ای بدون نقد سازنده و منصفانه ساخته نمی شود و اگر فضای نقد مهیا شد، فضای کار برای مدیران دستگاه های اجرایی مهیا و می تواند به توسعه شهر و روستا کمک می کند.
فرمانداردیلم بیان کرد: شوراها به عنوان حلقه واسطه و بی واسطه بین مردم و نظام و دستگاهای اجرایی هستند و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که انتخاب، تصمیم و شکل گیری پایین ترین تا بالاترین رده ها به دست مردم است و این بهترین شیوه دموکراسی است.
قائدی افزود: شوراها باید مجهز به اطلاعات مجهز و به وظایف و قوانین و مقررات آشنایی کامل داشته باشند.
فرماندار دیلم بر آشنایی شوراها با شرح وظایف ادارات و نهادها تاکید کرد و گفت: درصورت آشناشدن آنان با وظایف دستگاه های اجرایی، پیگیری مطالبات مردم راحت تر انجام خواهدشد که باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.
وی گفت: یکی از مسایلی که بر دوش شوراها سنگینی می کند بحث فضاسازی محیط فرهنگی است و اگر آگاهی بخشی داشته باشیم خیلی از مشکلات و کارها حل می شود.
امام جمعه دیلم گفت: اصل و بنیان شوراها ارتباط با مردم و یکی از مسایل مهم و حیاتی اسلام شورا و مشورت است و بدون مشورت همه طرح ها و کارها ناقص می ماند.
حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری افزود: تشکیل شوراها از برکات نظام جمهوری اسلامی و باوجود فراز و نشیب هایی که در شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود داشته اما توانسته به عنوان یک نهاد مردمی اثرگذار عمل کرده است.
وی بیان کرد: کار شورا تسهیل ارتباط با مردم است و اگر شورا بخواهد نقش مدیران دستگاههای اجرایی را عمل کند، فلسفه وجودی خودش را از دست می دهد.
حسینی بوشهری گفت: شوراها نباید ایجاد توقع بیش از حد در بین مردم ایجاد کنند و شهردارانی را انتخاب کند که امانتدار،متخصص و متعهد باشند.
امام جمعه دیلم، آینده نگری در شهرسازی را از مسایلی دانست که شوراها باید مدنظر قرار دهند.
وی بابیان این که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید شهرسازی اسلامی داشته باشیم و الگوی آن را به مردم بدهیم، گفت: نحوه معماری جامعه اسلامی نیست و الگو و سبک و شیوه زندگی ما از جمله معماری به سمت الگوی غربی می رود.
امام جمعه دیلم از خدمات شهردار و شورای اسلامی این شهر قدردانی کرد.
فاضل دریانورد، رییس شورای اسلامی شهر دیلم نیز در گزارشی به بیان عملکرد و مشکلات این شهر اشاره کرد و درپایان از اعضای شورا های شهر و روستا با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن