تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820598701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراهای اسلامی ظرفیت سازی جلب مشارکت مردم را سرلوحه خود قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شوراهای اسلامی ظرفیت سازی جلب مشارکت مردم را سرلوحه خود قرار دهند اراک- ایرنا- فرماندار شهرستان خنداب گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان مهمترین نهاد تصمیم ساز مردمی ، ظرفیت سازی برای مشارکت آگاهانه طیف های مختلف مردم را در امور سرلوحه خود قرار دهند.


ˈحمید غیاثیˈ عصر سه شنبه در همایش شوراها و سازندگی در شهرستان خنداب افزود: شوراها براساس اصل یک صدم قانون اساسی برای پیشرفت برنامه های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر امور رفاهی با انتخاب مردم تشکیل شده اند و مدیریت محلی را از لایه های پایین پی می گیرند.
وی ادامه داد: شوراها مهمترین پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند که باید برای توسعه همگانی شهر و روستاها تلاش کنند و بر اساس رویکرد دولت تدبیر و امید این نقش حساس را با دقت ایفا کنند.
فرماندار شهرستان خنداب گفت: پرهیز از بخشی نگری در تصمیمات، تقدم منابع ملی به منافع شخصی،رعایت تقوا در رفتار، ایجاد فضای همدلی و مشارکت در سطح روستا و شهر، همکاری با مسوولان برای احداث و بهره برداری از تجهیزات در حد امکان و کمک به فراهم کردبستر سرمایه گذاری از مهمترین اموری است پیگیری آنها امسال در شوراهای اسلامی در کنار برنامه های بدنه اجرایی دستگاهها انتظار می رود.
در این مراسم از شوراها ی اسلامی نمونه شهرها و روستاهای خنداب تقدیر شد.
شهرستان خنداب با یک هزار و 365 کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی بالغ بر 58 هزار و 362 نفر در قالب 16 هزار و 681 خانوار ، دارای دوشهر، دو بخش، پنج دهستان و 85 آبادی سکنه است .
شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان در مجموع 180 نفر عضو شورا دارد.ک/2
716/560/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن