تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820868157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلب مشارکت هاي مردمي از طريق پاکسازي نمادين بخشي از سطح شهر اروميه از زباله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۲۴ب.ظ)
جلب مشارکت هاي مردمي از طريق پاکسازي نمادين بخشي از سطح شهر اروميه از زباله به ابتکار حفاظت محيط زيست آذربايجان غربي محدوده اي از ارتفاعات مشرف به اروميه بوسيله جمعي از مسؤولان اين اداره پاکسازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ رئيس محيط طبيعي اداره ي کل حفاظت محيط زيست آذربايجان غربي در همين ارتباط گفت: عمليات پاکساي نمادين سطح شهر اروميه از زباله نقش مهمي درجلب مشارکت هاي مردمي دارد.
حميد رعنا قد افزود: مشارکت مردمي امروز به عنوان يکي از مهم ترين ابزار در حفاظت از محيط زيست مطرح بوده و جوامع محلي از عاملان اصلي نگهداري ازاين ميراث سبز هستند و پاکسازي محدوده اي از دامنه ي کوه سير که جزو مناطق گردشگري اروميه محسوب مي شود در راستاي نهادينه سازي فرهنگ تنظيف محيط زيست به اجرا در آمد.
رعنا قد اظهار کرد: اين گونه اقدامات مي تواند نقش به سزايي در آگاهي رساني به مردم استان در راستاي حفاظت از محيط زيست و اطرافشان ايفا کند.
کوه سير يکي از کوه هاي مشهور اروميه است که روستاي جانوسلو در دامنه ان قرار دارد اين کوه دو کليسا در دل خود جاي داده است که مکاني براي گردشگران داخلي و خارجي بوده و دامنه هاي ان نيز از گندم زارها و باغات پوشيده است.
جمعي از مردم اروميه هر وز صبح براي پياده روي و کوه نوردي در اين مکان زيبا حاضر مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن