تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای امنیت اجتماعی با اجرای طرح امنیت محله محور در قم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم اخبار انتظامی قم/
ارتقای امنیت اجتماعی با اجرای طرح امنیت محله محور در قم
قم - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان قم از اجرای فاز جدیدی از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان امنیت محله محور در سطح شهر قم خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کاظم مجتبایی گفت: در سال جدید طرح‌های امنیت محله محور فرماندهی انتظامی استان، از سوی اکیپ‌های عملیاتی این فرماندهی با ایجاد قرارگاه‌های عملیاتی خیبر و ذوالفقار، با رویکرد جدید و با برنامه ریزی مدون و دقیق تری نسبت به گذشته در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح شهر قم به اجرا در خواهد آمد. این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: ماموران در این طرح‌ها ابتدا شناسایی سارقان، قاچاقچیان مواد مخدر، اراذل و اوباش، زورگیران، مزاحمان نوامیس، مجرمان و افرادی را که در سطح جامعه اقدام به سلب آسایش و امنیت جامعه و اخلال در نظم عمومی می‌کنند را در دستور کار قرار داده، سپس عملیات گسترده‌ای را برای بازداشت و دستگیری آنان اجرا می‌کنند. سردار مجتبایی برخورد سخت‌تر و شدید‌تر پلیس قم با افراد شرور، زورگیر و مزاحمان خیابانی را یکی از مطالبات بحق مردم و اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان در سال جاری برشمرد و گفت: به تمام کسانی که با اقدامات شرارت آمیز خود نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند باید بدانند که مثل همیشه با برخورد سخت‌تر و شدید‌تر پلیس و دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

86 میلیون ریال خلافی پژو پلیس راه استان قم یک دستگاه سواری پژو را به دلیل داشتن بیش از 86 میلیون ریال خلافی متوقف کرد. رئیس پلیس راه استان قم، با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه آزاد راه قم -تهران یک دستگاه خودرو پژو را به دلیل سرعت غیر مجاز و بی‌توجهی به دستور ایست پلیس، متوقف کردند. سرهنگ اردشیر جمشیدی راد افزود: در بررسی رایانه‌ای خودرو، مشخص شد 86 میلیون و800 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد، بنابراین خودرو به منظور سیر مراحل قانونی و تسویه حساب خلافی به پارکینگ منتقل شد. تحویل 357 راس دام قاچاق به اداره دامپزشکی قم رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف چهار دستگاه کامیونت 357 راس دام قاچاق کشف شد.

سرهنگ مهدی قدمی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح ایست و بازرسی مشترک با پاسگاه انتظامی 10 با کنترل تردد خودروهای عبوری از محور جاده اراک به چهار دستگاه کامیونت مظنون و در بازرسی از آن‌ها 357 راس گوسفند کشف کردند. وی افزود: کامیونت‌های توقیف شده از مرزهای غربی کشور به مقصد قم بارگیری و هیچ گونه اسناد، مدارک و مجوز دامپزشکی به همراه نداشته‌اند. سرهنگ قدمی گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز دامپزشکی، دام‌های مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی استان شد. رئیس پلیس آگاهی استان در پایان ارزش ریالی دام‌های مکشوفه را یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.


۱۳۹۳/۲/۱۴ - ۱۵:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن