تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818196478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر وزیر رفاه به استان مرکزی پنج مصوبه سلامت محور داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی: سفر وزیر رفاه به استان مرکزی پنج مصوبه سلامت محور داشت اراک - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: سفر یکروزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به این استان پنج مصوبه سلامت محور داشت که اجرایی شدن آنها گره گشای مشکلات درمان و سلامت استان است.


دکتر ˈبابک عدلیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مصوبات این سفر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان دلیجان است که در برآورد اولیه، ساخت آن به 60 میلیارد ریال نیاز دارد.
وی توضیح داد: ساخت پلی کیلینیک تخصصی در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک با هدف استفاده مفید از فضاهای درمانی در خدمت رسانی به مراجعان از دیگر مصوبات سفر وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مرکزی است که عملیات اجرایی آن امسال آغاز می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پلی کیلینیک تخصصی بالغ بر 20 میلیارد ریال است و نیاز است با مساعدت خیرین و مسوولان از هم اینک برای تجهیز آن نیز برنامه ریزی شود.
دکتر عدلی ادامه داد: در این سفر همچنین پیشنهاد ارتقای بیمارستان امام خمینی (ره) اراک از 160 تخت مصوب به 260 تختخواب مطرح شد که با توجه به ظرفیتهای زیرساختی موجود، پیگیری آن در دستور کار است.
وی گفت: هم اکنون این بیمارستان با 146 تخت فعال خدمات ارائه می دهد که برنامه های توسعه ای متعددی در ارائه خدمات تخصصی بالینی برای آن پیش بینی شده و نیازمند ارتقای تعداد تخت مصوب است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: موافقت وزیر با تامین اعتبار پنج میلیارد ریالی ساخت و 200 میلیون ریالی تجهیز اورژانس بیمارستان امام خمینی اراک از دیگر مصوبات این سفر است که در قالب آن توسعه فضای درمانی و ارتقای تختهای اورژانس از شش به 20 تخت دنبال می شود.
دکتر عدلی عنوان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی شازند به عنوان تنها واحد خدمات بیمارستانی این شهرستان در دو سال اخیر با جذب نیروهای متخصص و فوق تخصص به یکی از واحدهای درمان برتر کشور تبدیل شده و به منظور ماندگاری نیروهای درمانی در این منطقه برنامه ساخت 10 منزل مسکونی پزشکان با حضور وزیر رفاه مصوب شد.
وی عنوان کرد: با فراهم کردن تسهیلات اسکان پزشکان، بستر برای جذب نیروهای جدید در کادر درمانی این بیمارستان فراهم می شود.
دکتر بابک عدلی افزود: استراتژی مدیریتی در استان، بهسازی فضاهای درمانی و سوق دادن تجهیزات و نیروهای متخصص به مراکز درمانی ملکی است که در این زمینه موفقیت های خوبی به دست آمده است.
بر اساس آخرین آمار 830 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 414 هزار نفری استان مرکزی زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند و همچنین 23 هزار کارگاه با 192 هزار بیمه شده شاغل در آن فعال است.
15 شعبه ثابت، چهار شعبه اقماری و سه کارگزاری خدمات بیمه ای بیمه شدگان این استان را برعهده دارد.
خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان مرکزی از طریق سه بیمارستان ملکی و هفت درمانگاه در این استان ارائه می شود.
وزیر تعاون، کار و وفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور روز شنبه در سفر یکروزه به استان مرکزی علاوه بر بازدید از بیمارستانهای تامین اجتماعی اراک و شازند و مراکز خدمات تامی اجتماعی خمین و دلیجان، از دو واحد خدمات بهزیستی سالمندان و معلولان ذهنی و شرکت املاح معدنی ایران در اراک بازدید و در نشست شورای اشتغال و آیین تجلیل از کارگران نمونه شرکت کردند.ک/3
560/559 /537
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن