تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسیدگی به وضعیت درمان مناطق محروم از برنامه های امسال تأمین اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر تعاون: رسیدگی به وضعیت درمان مناطق محروم از برنامه های امسال تأمین اجتماعی است تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعمال تعرفه های تدریجی درمانی و تأمین نیروهای متخصص در مناطق محروم از برنامه های عمده سال 93 سازمان تامین اجتماعی است.


به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، «علی ربیعی» با بیان اینکه امروز با تأمین اجتماعی پاکی مواجه هستیم، افزود: کارکنان و مدیران این سازمان با دلسوزی به بیمه شدگان و مستمری بگیران خدمات ارایه می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادامه داد: اکنون در شرایط دشواری هستیم که بیش از گذشته نیاز به خدمت رسانی به مردم احساس می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان شازند که مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، استاندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، ضمن عیادت از بیماران و گفت وگو با آنها و کارکنان، از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این مرکز درمانی قرار گرفت.

** هفت بسته سلامتی از 15 اردیبهشت ماه اجرا می شود
همچنین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این بازدید، بیمارستان تأمین اجتماعی شازند را از بیمارستان های موفق سازمان ارزیابی کرد و گفت: با افتتاح این مرکز درمانی، امکان فعالیت پزشکان در این شهرستان فراهم شد.
«سیدتقی نوربخش» افزود: پروژه ساخت منازل مسکونی برای کارکنان و افزایش تعداد تخت های دیالیز از برنامه های تأمین اجتماعی برای بیمارستان شازند است.
وی ادامه داد: از 15 اردیبهشت ماه در راستای تحقق برنامه های دولت «تدبیر وامید» در حوزه سلامت، هفت بسته سلامتی اجرا می شود و شاهد نقطه عطفی در حوزه سلامت خواهیم بود.
نوربخش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه اگر فردی به مرکز درمانی مراجعه کرد به جز رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشد، ابراز امیدواری کرد، مجموعه تأمین اجتماعی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشکلات درمانی کشور را رفع کند و برنامه های حوزه درمان و سلامت دولت «تدبیر و امید» محقق شود.
«قاسم عزیزی» نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی شازند را نسبت به سال های قبل، غیرقابل مقایسه و مطلوب دانست و گفت: اما همچنان نیاز به تجهیز بیمارستان احساس می شود.

**سال گذشته، سال احیای بیمارستان تامین اجتماعی شازند بود
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این بازدید، به تشریح فعالیت های بخش درمان تامین اجتماعی در استان پرداخت و گفت: در بخش بستری شدگان در سال گذشته نسبت به سال ما قبل آن 24 درصد افزایش داشته ایم.
«بابک عدلی» با بیان اینکه سال گذشته، سال احیای بیمارستان تامین اجتماعی شازند بود، گفت: ضریب اشغال این بیمارستان به 70 درصد رسیده که در طول این چند سال بی سابقه بوده است.
وی با اشاره به عملکرد بخش دیالیز بیمارستان تامین اجتماعی شازند افزود: این بخش در استان منحصر به فرد و نیازمند حمایت ویژه مسوولان است.
عدلی، کمبود نیروی پرستاری و پشتیبانی را از مشکلات عمده مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی عنوان کرد.
اجتمام ** ل.ا ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن