تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815754959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان و انديشمندان بايد كتابخانه ملي را خانه خود بدانند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۱۷ق.ظ)
جهانگيري: نخبگان و انديشمندان بايد كتابخانه ملي را خانه خود بدانند معاون اول رئيس جمهور گفت: شرايط كتابخانه ي ملي بايد به گونه اي باشد كه فرهيختگان، نخبگان و انديشمندان كشور اين كتابخانه را خانه ي خود بدانند.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري پس از بازديد از بخش هاي مختلف سازمان اسناد و كتابخانه ي ملي جمهوري اسلامي ايران در نشستي با حضور معاونين و مديران اين سازمان با اشاره به گزارش هاي ارائه شده مبني بر اينكه به دليل عدم حمايت دولت هاي گذشته روند تكميل زيرساخت هاي سازمان از سال ۸۴ متوقف شده، افزود: اوج درآمدهاي كشور در سال ۸۴ و پس از آن بوده و ميزان اين درآمدها در تاريخ كشور بي‌سابقه است، اما؛ جاي تأسف است كه شنيده مي شود كمك به اين گونه موضوعات فرهنگي متوقف شده است.
معاون اول رئيس جمهور با اشاره به مشكلات مطرح شده از سوي مسوولين سازمان خاطرنشان كرد: دولت براي رفع اين مشكلات اهتمام ويژه دارد و درصورت نياز به همكاري وزارتخانه‌ها و ساير دستگاه‌هاي اجرايي، بخشنامه‌هاي لازم را ابلاغ خواهدكرد.
دكتر جهانگيري افزود: بايد مشكلات و كاستي ها مشخص شود و ميزان منابع و اعتبارات مورد نياز به طور دقيق معلوم شود تا بتوان براي آن راهكاري پيدا كرد.
معاون اول رئيس جمهور سازمان اسناد و كتابخانه ي ملي را يكي از اصلي ترين مراكز نگهداري كتاب و اسناد كشور توصيف كرد و گفت: دولت تدبير و اميد عزم واراده اي جدي در جهت حمايت از اين سازمان دارد.
در اين نشست سيد رضا صالحي اميري، رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ي ملي ايران، گزارشي از شرايط و وضعيت فعلي سازمان ارائه كرد و با اشاره به برخي مشكلات موجود خواستار امكان جذب نيروي انساني كارآمد و حمايت بيش از پيش دولت از سازمان شد.
معاون ارشد سازمان نيز در اين جلسه با بيان اينكه كتابخانه هاي ملي و مراكز آرشيو در تمام دنيا به عنوان مظهر ملي محسوب مي‌شوند، خواستار توجه بيشتر به اين سازمان شد و افزود: زيرساخت هاي فناورانه در اين سازمان تا سال ۸۴ به روز بود كه متأسفانه از آن سال به بعد متوقف شد و مشكلاتي را براي سازمان ايجاد كرده است.
وي با اشاره به برخي پروژه هاي ملي همچون طرح جامع اتوماسيون اداري براي ساماندهي اسناد الكترونيك خاطر نشان كرد: سازمان در حال حاضر در اين بخش ها با مشكل رو به روست و نگراني‌هايي را براي نگهداري اسناد ايجاد كرده است.
معاون كتابخانه، معاون اسناد و معاون پشتيباني نيز هر كدام در سخناني به بيان ديدگاه ها و مشكلات پرداختند و دغدغه هاي موجود در سازمان را مطرح كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن