تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814762928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشدار:حمایت از باغداران فندق و گردو در اشکورات رحیم آباد ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخشدار:حمایت از باغداران فندق و گردو در اشکورات رحیم آباد ضروری است رشت - ایرنا - بخشدار رحیم آباد رودسر با بیان اینکه طی اوایل امسال بر اثر سرمازدگی باغ های فندق و گردو اشکورات این بخش خسارت سنگینی به این دو محصول وارد شده بر ضرورت حمایت جدی از این باغداران تاکید کرد.


ˈنادر علی نیا ˈ روز یکشنبه در جریان بازدید از باغ های گردو و فندق اشکورات در گفتگو با خبرنگار ایرنا، حجم خسارت وارده به این محصولات را بسیار گسترده ذکر کرد و افزود: به باغ های فندق بین 30تا 60درصد و گردو 20تا 70درصد خسارت وارد شده است.
وی ادامه داد: در مناطق اشکورات 12هزار هکتار باغ فندق و 470هکتار به کشت گردو وجود دارد که از حیث تولید محصول فندق مقام نخست کشور را داراست و در مجموع پنج هزار خانوار از این راه امرار معاش می کنند.
وی اظهار کرد: هم اکنون بسیاری از مردم به علت عدم تمکن مالی قادر به بیمه محصول خود نیستند و همین امر در ادامه وضعیت معیشتی آنان را با چالش جدی روبرو ساخته که حمایت از این باغداران مورد تاکید است.
علی نیا همچنین با بیان اینکه برای حمایت از باغداران آسیب دیده مکاتبات متعددی با مسئولان جهاد کشاورزی و فرمانداری به عمل آمده و از سوی دیگر نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز از نردیک در جریان مسائل و مشکلات این باغداران هستند، بیان کرد: انتظار است خسارت وارده به باغداران به نحوی جبران شود و یا حداقل بخشی از خسارت به مردم پرداخت تا آنان بدون دغدغه به ادامه زندگی بپردازند.
بخش رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان حدود 30هزار نفر جمعیت و بیش از 220روستا دارد.ک/3
7290/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن