تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804806076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت شرکت ملی حفاری ایران از شرکت مهندسی حفار چاه جنوب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باشگاه خبرنگاران گزارش می دهد؛
حمایت شرکت ملی "حفاری" ایران از شرکت مهندسی حفار چاه جنوب
شر کت مهندسی حفارچاه جنوب با مشارکت با سازنده معتبر بین المللی در سنگاپور موفق شد در یک اقدام سریع و ظرف مدت کمتر از 5 ماه تعداد 2 دستگاه از این تجهیزات را تحویل کارفرما نماید که در نوع خود و در شرایط فعلی کم نظیر است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سعید جلوه مدیر فروش و عملیات منطقه ای شرکت مهندسی حفار چاه جنوب در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و معاونان وی از شرکت حفار چاه جنوب، ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران در کارخانه این شرکت با اشاره به انجام قرارداد تولید و تأمین 5 دستگاه شیر فوران گیر برای شرکت ملی حفاری ایران نقطه عطفی در حمایت از صنعت حفاری کشور محسوب می شود که شر کت مهندسی حفارچاه جنوب با مشارکت با سازنده معتبربین المللی در سنگاپور موفق گردید در یک اقدام سریع و ظرف مدت کمتر از 5 ماه تعداد 2 دستگاه از این تجهیزات را تحویل کارفرما نماید که در نوع خود و در شرایط فعلی کم نظیر است. 
 
این در حالیست که نتایج خوب اخیراین شرکت در راستای انجام وظایف محوله برای حمایت بیش از پیش در صنعت نفت و حفاری حاصل پشتیبانی شرکت ملی حفاری ایران در سالهای گذشته در جهت عقد قرارداد بازسازي شيرآلات فوران گير(Cameron BOP) با شركت مهندسی حفارچاه جنوب، نقطه عطفي در خصوص حمايت از شركت هاي داخلي و انتقال تكنولوژي در ايران بشمار مي آيد كه شركت ملي حفاري با تصميم مديريتي كه در سال 1385 گرفت ابتدا موجبات تثبيت شركت مهندسی حفارچاه جنوب را درآن زمان فراهم نمود وسپس خود را پيشگام حمايت از ساخت داخل به صنعت نفت معرفي كرد.

حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با حضور در این مراسم در محل کارخانه شرکت مهندسی حفارچاه جنوب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرکت مهندسی حفارچاه جنوب با توجه به موفقیت‌های خود در تولید قطعات مورد نیاز صنعت نفت و حفاری وظیفه خطیر و سنگینی را برعهده دارد به دلیل این کالای تولیدی این شرکت در محلی نصب می شود که از ریسک پذیری بالایی برخوردار است.

ارتقای توان فنی در بازسازی قطعات

گلپایگانی خاطرنشان کرد: این شرکت از توان فنی و تخصصی بالایی در تولید و بازساری قطعات حفاری استفاده می کند.

وی با اشاره به شيرهاي فوران گير(BOP) که در دهانه چاه نصب می شود اظهار داشت: برای شخصی چون بنده به عنوان مصرف کننده و کارفرما کیفیت مهم‌تر از همه موارد است بایستی در مجموعه ما این موضوع حل شود تا بتوانیم بحث قیمت و کیفیت را جدا در نظر بگیریم و اینگونه نباشد که در مناقصه شرکت چینی با کیفیت و قیمت پایین برنده شود هرچند شرکت مهندسی حفار چاه جنوب امروز کار تولیدکامل BOP را آغاز  نکرده است، ولی در طول ده سالی که در حال فعالیت می باشد مطمئن هستم در آینده بتواند شيرهاي فوران گير(BOP) و Wellhead را بسازد در حالی که هم اکنون قسمت‌های زیادی از بخش Wellhead را در داخل کشور می سازد ولی شيرهاي فوران گير(BOP) را از خارج وارد می کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد: خوشبختانه قطعاتی که این شرکت در داخل می سازد بسیار عالی است فکر می کنم اگر ارتباط قوی با شرکت سازنده سنگاپور قویتر حفظ شود هم به نفع کشور و صنعت حفاری ایران است هرچند که این شرکت بایستی تلاش کند در آینده مستقل شود تا آینده درخشانی داشته باشد. 

گلپایگانی گفت: شرکت ملی حفاری ایران در گذشته از تولیدات این شرکت بیشتر استفاده کرده و در آینده هم در نظر دارد که تعاملات خود را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه سازندگان ایرانی امروز نقش مهمی در تامین قطعه ها و کالاهای مورد نیاز در صنعت حفاری دارند و این شرکت از سازندگان داخلی حمایت خواهد کرد اظهار داشت: شرکت ملی حفاری ایران تعداد 5  مجموعه کامل شیرهای فوران گیر که توسط یک سازنده معتبر بین المللی ساخته شده را خریداری کرده هم اکنون دو مجموعه شیرهای فوران‌گیر توسط شرکت حفارچاه مراحل تست خود را طی می کند این مجموعه تا هفته آینده آماده تحویل است و 3 مجموعه دیگر ظرف یک‌ماه آینده آماده می شود.

گلپایگانی تصریح کرد: امروز در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری به پیشرفت های مطلوبی دست یافته ایم و با شتاب در حال پیشرفت هستیم.
 
حضور پررنگ سازندگان داخلی در ساخت قطعات و تجهیزات نفت

وی از سازندگان ایرانی خواست با ارائه قیمت، کیفیت و زمان مناسب حضور پررنگ تری در تامین کالاها و قطعه های مورد استفاده در صنعت نفت داشته باشند و با رعایت اصول رقابت وارد صحنه شوند.

در ادامه فاطمی مدیرعامل شرکت حفارچاه جنوب گفت: شرکت حفارچاه جنوب با همکاری شرکت سازنده سنگاپور که شیرهای فورا گیر را تولید می کند همکاری می کند .

وی افزود: این شرکت توانایی این را دارد که تمام نیازهای داخلی را تامین کند. حتی درصورتی که دولت وارد نکند این شرکت نمی گذارد صنعت نفت کشور با مشکل مواجه شود.

فاطمی تصریح کرد: اگر صنعت نفت تولید خود را افزایش دهد این شرکت به همان اندازه تولید قطعات خود را افزایش می دهد.

تست دو دستگاه شیر فوران گیر

مهران مکوندی معاون عملیات شرکت ملی حفاری ایران در خصوص بازدید از شرکت حفارچاه جنوب گفت: دو مجموعه شیرهای فوران گیر که مورد بازدید قرار گرفت ساخته یک شرکت سنگاپور بوده که مهندسان سرکت حفار چاه جنوب این قطعات را تست و آزمایش می کنند  و شرکت ملی حفاری از طریق بازرسان آنها را مورد بررسی قرار می دهند.

وی تصریح کرد: شرکت حفار چاه حنوب از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار است بطوری که اکثر قطعات و تجهیزات را علاوه بر بازسازی و تعمیر کار تولید را نیز انجام می دهد. پیش بینی می شود در آینده نه چندان دور به یک شرکت قوی در ساخت قطعات نفتی تبدیل شود.
 
مکوندی تاکید کرد: پس از انجام عملیات مربوط به بخش داخلی توسط شرکت مهندسی حفارچاه جنوب و آزمایش نهایی، این دو مجموعه شیرفوران گیر تحویل شرکت ملی حفاری ایران می شود.

همچنین ادامه داد: این شرکت آمادگی دارد تا افزون بر ساخت و تولید تجهیزات حفاری و سرچاهی، دربازسازی و تجهیزات و  و نیز عملیات نصب و راه اندازی و تامین قطعه های یدکی مورد نیاز صنعت نفت مشارکت کند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن