تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813219159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین جشنواره عفاف و حجاب برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ششمین جشنواره عفاف و حجاب برگزار شد قزوین - ایرنا- ششمین جشنواره عفاف و حجاب با تقدیر از 10 استاد محجبه شاغل در دانشگاههای علوم پزشکی و پیام نور قزوین عصر شنبه در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو برگزار شد.


به گزارش ایرنا عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جشنواره گفت: استمرار برنامه هایی با محوریت عفاف و حجاب نیاز جامعه امروز است.
ˈ فاطمه اشدریˈ افزود: اگر خانواده ها باور داشته باشند که حجاب یک ارزش بوده و رعایت آن به صلاح خود و جامعه خواهد بود هیچگاه تحت تاثیر تبلیغات و باورهای ناصحیح قرار نخواهند گرفت.
وی اظهارکرد: متاسفانه طی سالهای اخیر شاهد بودیم که خانواده های سنتی جامعه نیز گرفتار معضل بدحجابی شده اند.
اشدری، برگزاری این جشنواره را برای ترویج فرهنگ با حجابی در جامعه ستودنی دانست و بر تداوم چنین برنامه هایی تاکید کرد و گفت: همفکری و مشارکت تمامی دستگاههای مربوطه در این بخش و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و وزارت علوم برای تدوین سرفصلهای درسی برای مقاطع مختلف تحصیلی با موضوع عفاف و حجاب می تواند تاثیرگذار باشد.
اشدری یادآور شد: تولید لباسهایی مطابق با فرهنگ اسلامی و ایرانی ضمن مطابقت آنها با نیازهای جامعه امروز، اقدام مهمی است که به طور حتم باید برای تحقق آن باید از ظرفیت طراحان و تولیدکنندگان لباس بهره برد.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: وظیفه زنان مسلمان را در برهه ای که هویت واقعی زن در دنیای غرب به دلیل سیاست های استکباری در خطر نابودی است، ارایه الگویی کامل از شخصیت زن به تمام مردم به ویژه زنان جهان است.
اشدری اظهارکرد: توجه به اصل عفاف و حجاب برای صیانت از خانواده و ارزش های زن در دین اسلام حایز اهمیت است و مسوولان دست اندرکار باید توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.
وی مغفول ماندن ارزش های اسلامی را یک آفت بزرگ در کشور دانست و گفت: به طور قطع برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند یادآوری برای افرادی باشد که نسبت به ارزش های دینی به ویژه مساله مهم عفاف و حجاب بی اعتنا می باشند.
عضو شورای اسلامی شهر قزوین در پایان، آگاه سازی و تشویق را بهترین راهکار برای ترغیب مردم به ویژه نسل جوان به رعایت ارزش های دینی به ویژه حجاب دانست و تصریح کرد: در این راستا دستگاه ها و متولیان فرهنگی باید با ترویج سبک زندگی فاطمی و شناساندن ارزش های حجاب برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.
جشنواره های عفاف و حجاب برای تقدیر از بانوان کارمند محجبه نمونه و برای ترویج فرهنگ فاطمی برگزار می شود.
7389/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن