تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست های تلاشگری که چشم انتظار حمایت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دست های تلاشگری که چشم انتظار حمایت است گچساران - ایرنا - دست های پینه بسته و صورت چروکیده اش حکایت از دردهای پنهانی دارد که هیچ گاه غرورش اجازه نداد حتی گوشه ای از آن را بازگو کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این مرد ساعی که سالها شبانه روزی برای پاکسازی و نظافت محیط شهر دوگنبدان نیاسوده بودتا همشهریانش از داشتن محیط پاکیزه آسوده باشند ،اکنون دردی دیگر بر جسم خسته او سنگینی می کند، درد جانکاه ستون فقرات او از سویی و بیماری افسردگی همسرش از سوی دیگر روحش را آزار میدهد.
کریم می گوید: همیشه توکل بر خدا سر لوحه فکر و ذکرم در زندگی بوده و هست اما درآمد کم، سنگینی هزینه های درمان باعث شده است تا از عمل جراحی ستون فقرات خود صرف نظر کنم و حاصل این تصمیم بیشتر شدن درد و بیماری افسردگی همسرم شده است.
این کارگر می گوید با حقوق ماهیانه هشتصد هزار تومان به چه امیدی برای انجام عمل جراحی 100 میلیون ریالی راهی بیمارستان شوم.
کریم مشتی از خروار هزاران نفر کارگر زحمتکشی است که در جای جای ایران اسلامی پیشگام عرصه خدمات رسانی و تولید و سلامتی آنها ناشی از کار سخت در تهدید است.
آنهاچشم انتظار حمایت دولتمردان هستند مصداق این سروده حافظ:
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مشکلات قشر کارگر در اولویت برنامه های دولت و مجلس است.
غلامرضا تاجگردون افزود: نگاه ویژه به جایگاه کار و کارگر نقش اثرگذاری در توسعه و رونق اقتصادی کشور و تحقق راهبرد کلان اقتصاد مقاومتی دارد.
وی با اشاره به اینکه چرخ اقتصاد کشور با دستان توانمند کارگران به حرکت در می آید، اظهار کرد: بی توجهی به مشکلات این قشر تلاشگر تاثیر منفی بر تولید و توسعه کشور دارد.
وی عنوان کرد: یکی از دلایل مهم رکود اقتصادی برخی از کشورهای دنیا توجه نداشتن به قشر کارگر است.
تاجگردون با بیان اینکه عمده ترین کار اقتصاد و تولید کشور را قشر کارگران انجام می دهند، ابراز داشت: باید از تلاش ها و خدمات این قشر فعال در عرصه اقتصاد کشور قدردانی شود.
وی افزود: با استفاده از مدیریت مناسب می توان از قشر کارگر در تمام زمینه ها به ویژه رونق اقتصادی استفاده بهینه کرد.
تاجگردون با اشاره به موضوع سلامت و درمان کارگران، گفت: بحث سلامت کارگران نیز از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.
وی بیان کرد: با توجه به وجود مشاغل سنگین در برخی از کارخانه ها باید امکاناتی فراهم شود تا کارگران آسیب دیده از کار حمایت شوند.
تاجگردون اظهار کرد: نقش کارگران در تولیدات اقتصادی کشور ارزنده است و این قشر با کمترین حقوق و دستمزد بیشترین سود اقتصادی را برای کشور دارند به ویژه تلاشگران تولید نفت نقش اثرگذاری در تحقق سیاست کلان اقتصاد مقاومتی دارند.
شهردار دوگنبدان گفت: 300 نفر کارگر در بخش های خدمات و فضای سبز این شهر صنعتی فعالیت دارند.
اردلان زینیل زاده با اشاره به سخت و طاقت فرسا بودن شغل کارگران بخش خدمات شهرداری گفت: کم بودن تعداد نیروهای خدماتی در برخی از موارد باعث بکارگیری کارگران در دو شیفت کاری می شود.
وی حداقل حقوق کارگران شهرداری را هشت میلیون ریال برآورد کرد.
شهردار دوگنبدان از پرداخت حقوق تمام پرسنل شهرداری این شهر صنعتی در پایان هر ماه به طور منظم خبر داد.
8143/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن