تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814284344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه کتاب جشنواره ای برای تبادل نظرات و اندیشه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: نمایشگاه کتاب جشنواره ای برای تبادل نظرات و اندیشه هاست تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب جشنواره ای برای تبادل نظرات ، افکار و اندیشه های نخبگان ایرانی با مهمانان خارجی است.


به گزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا؛ ˈعلی جنتیˈ شنبه شب در ضیافت شام که با حضور اصحاب نشر و فرهنگ و میهمانان خارجی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب تنها محلی برای فروش کتاب نیست بلکه عرصه ای برای تبادل افکار و آشنایی با محصولات فرهنگی ایران و دیگر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه است.
وی افزود: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای شناخت اندیشمندان ، نویسندگان و فرهیختگان کشورهای مختلف می باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امیدوارم نمایشگاه کتاب هر سال پر شکوه تر از گذشته برگزار شود و همانطور که ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب شرکت می کنند ناشران ایرانی نیز در نمایشگاه های دیگر کشورها حضوری فعال داشته باشند و فکر و اندیشه تولید شده در کشورمان را به جهان منتقل کنند.
رییس اتحادیه ناشران افغانستان نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بزرگترین رویداد فرهنگی منطقه است و محبت هایی که سال ها از مردم ایران دیده بودیم یکجا در این نمایشگاه نثار ما شد.
ˈعجمل عازمˈ ادامه داد: این دوره از نمایشگاه با سالهای گذشته تفاوتهایی داشت و حضور غرفه ویژه کشور افغانستان پس از سفر هیاتی از مسوولین فرهنگی و فعالان حوزه چاپ و نشر به ایران ، برنامه ریزی شد.
رییس اتحادیه ناشران افغانستان ابراز امیدواری کرد تا در آینده روابط فرهنگی دو کشور بیش از گذشته ارتقا یابد.
مدیرعامل مرکز تجارت سازمان همکاری های اسلامی مالزی هم با اظهار تعجب از حضور بیش از 1400 ناشر در نمایشگاه کتاب تهران، گفت: قدر این نمایشگاه بزرگ باید دانسته شود .
ˈراجا محمد عبداللهˈ ادامه داد: متاسفانه هیچ ناشری از کشور مالزی در نمایشگاه تهران شرکت نکرده است و تلاش می کنم در سالهای آینده ناشران کشورم را برای شرکت در این نمایشگاه ترغیب کنم زیرا ایران و مالزی همواره روابط بسیاری خوبی داشته اند.
وی با اعلام اینکه از 10تا 14 نوامبر ( 19 تا 23 آبان ) جشنواره ویژه تجاری فرهنگی در مالزی برگزار می شود، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.
همچنین ˈمحمدرضا وصفیˈ مدیر بخش بین الملل بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند میز کارشناسی برای گسترش همکاری با کشورهای مختلف در حال ایجاد شدن است .
بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی تهران از 10 تا 20اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزارمی شود.
شبد** فراهنگ** 2024**1528** 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن