تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816970024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد و فرهنگ دو مقوله جدا نشدني از هم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴ب.ظ)
در اختتاميه جشنواره دانشجويي «اقتصاد فرهنگ» عنوان شد: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله جدا نشدني از هم هستند آيين پاياني نمايشگاه و جشنواره ي «اقتصاد فرهنگ، از ايده تا پديده» در مرکز آموزش عالي علمي-کاربردي فرهنگ و هنر استان البرز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ در اين مراسم نماينده ي مردم کرج در مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از برگزاري موفق چنين نمايشگاهي در ابتداي سال که در راستاي نزديکي حوزه ي اقتصاد و فرهنگ طراحي شده، اظهار داشت: اين نمايشگاه و فعاليت هاي 2 سال اخير اين مرکز آموزش عالي، نشان دهنده ي يک تفکر موفق و مثبت است که از خوش فکري، جواني و حرکت جهادي سرچشمه مي گيرد.
عزيز اکبريان با بيان اينکه اقتصاد و فرهنگ دو مقوله ي جدا نشدني از هم هستند و اگر خواستار رفع مشکل از هر کدام هستيم بايد مقوله ي مقابل آن نيز درست شود، افزود: مهم ترين عامل برون رفت از تحريم هاي غرب عليه ايران را بهينه سازي و فرهنگ مصرف و توليد در داخل کشور دانست.
وي اظهار داشت: يکي از مهم ترين آسيب هايي که طي چند سال گذشته و در دولت هاي مختلف به کشور ما وارد شده را موفق نبودن در عرصه ي اقتصاد و فرهنگ است و امسال با نامگذاري مناسبي که توسط مقام معظم رهبري شده، آينده ي خوبي را براي کشور پيش بيني مي کنيم.
اکبريان با اشاره به اينکه مقوله ي فرهنگ و اقتصاد بايستي در کنار هم قرار گيرند تا درک متقابلي از هم داشته باشند، بيان کرد: براي حمايت از توليد داخل بايستي فرهنگ استفاده از اين توليدات نيز ايجاد شود و از هزينه اي گزاف و بي مورد جلوگيري شود که فرهنگ سازي مناسب در اين موضوع نيازمند همکاري مراکز علمي پژوهشي، دانشگاهي، روحانيت، مطبوعات و... است.
همچنين در اين مراسم رئيس مرکز آموزش عالي علمي-کاربردي فرهنگ و هنر استان البرز گفت: اين جشنواره به همت دانشجويان اين مرکز برگزار شد که در اين نمايشگاه بالغ بر 700 اثر در موضوعات مختلف با همکاري 80 دانشجو و بالغ بر 2250 نفر ساعت کار انجام شد.
مهدي عسگري افزود: در حاشيه ي اين نمايشگاه هر روز نشست هاي جانبي، از جمله عصر شعر و نشست تخصصي با عنوان اقتصاد و فرهنگ با حضور چشمگير دانشجويان برگزار شد.
گفتني است؛ در پايان اين آيين از استادان و غرفه هاي برگزيده و همچنين دانشجويان برتر شرکت کننده در اين جشنواره در رشته هاي عکاسي، فيلم سازي، گرافيک، معرق، نقاشي، تذهيب، حجم پردازي تقدير و به سه دانشجوي برتر هر رشته ضمن اعطاي لوح تقدير، تخفيف شهريه ي ثابت از 50 تا 100 درصد ارائه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن